העימות על המגרש בין דין מירושניקוב לאיציק זוהר ממשיך להדהד בקבוצת גולסטאר גם השבוע. לאחר שנרשמו טונים לא נעימים גם באימון, בבוקר החליט מירושניקוב ליזום צעד מפתיע - לבקש ממאמני הקבוצה, אייל גולן ושייע פייגנבוים, לערוך בחירות חדשות לתפקיד הקפטן, שיכריעו בינו לבין זוהר.
השניים הגיעו יחד עם פייגנבוים ואנדי רם לאולפן "גולסטאר אולסטאר: סודות מחדר ההלבשה" (המשודרת ב-HOT REAL וב-ynet), ושיחזרו את הרגעים שהביאו להדחת זוהר מתפקידו.
כשנשאל על ידי המגיש רז זהבי אם הוא הופתע מהמהלך, זוהר ענה: "פחות הופתעתי כי יש לי מספיק ניסיון להבין לאן דברים עלולים ללכת. יותר הפתיעו אותי אייל ושייע שנתנו לדבר הזה לקרות. הם היו צריכים לעשות סטופ לנושא ההדחה. הרי הם מינו אותי לקפטן, לא מיניתי את עצמי".
1 צפייה בגלריה
איציק זוהר ושייע פייגנבוים
איציק זוהר ושייע פייגנבוים
איציק זוהר ושייע פייגנבוים
שייע, למה לא מנעת את הדחתו של איציק? "עשיתי מלחמת עולם בחוץ בין שני התותחים האלה כדי לעצור את המהלך ולהזיז... אבל זה הבן אדם שעשה שריפות של האימא של השריפות. אתה הבן אדם שאיכזב אותי הכי הרבה בארץ, רק בגללך אני נשברתי. אתה לא עזרת לי כמו שרז עזר לאייל".
זוהר מיהר להגן על עצמו ואמר: "זה כי ראיתי שאתה מתעסק קודם כל עם היריבות שיש לך עם רז והמריבות שלך עם אייל. איבדת אותנו כשחקנים שלך, לא התעסקת בנו". צפו ב