עוד לפני שסרטה החדש והמדובר יצא לאקרנים, גל גדות רושמת הישג נוסף כוונדר וומן והפעם עם זכייה בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV, שנערך אמש (א').
2 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
(צילום מסך)
הטקס, שנערך כיאה לזמני הקורונה באופן וירטואלי וללא קהל, התקיים השנה במתכונת מיוחדת תחת הכותרת "הטובים ביותר בכל הזמנים" בטלוויזיה ובקולנוע - משנות ה-80 ועד ההווה. על אף שפרצה לז'אנר רק ב-2017 עם סרט "וונדר וומן" הראשון, גל גדות כבר זכתה לכבוד מיוחד כשקיבלה את פרס "גיבורת העל הטובה בכל הזמנים".
"תודה רבה לכם MTV!", אמרה גדות בנאום הזכייה שלה, שצולם מבעוד מועד. "הדמות הזו היא אחת ההנאות הכי גדולות בחיים שלי. וונדר וומן כל כך משמעותית עבורי, ואני יודעת כמה היא אהובה על ידי כל המעריצים שלה. להיות חלק מהמורשת שלה זה באמת מיוחד עבורי. אני כל כך נרגשת שמעריצי 'וונדר וומן' מכל העולם יצטרפו למסע הזה איתי ב'וונדר וומן 1984'. אני לא מאמינה שאנחנו סוף סוף הולכים לחוות את זה, אבל אני חושבת שתרגישו שההמתנה הייתה שווה את זה". בנוסף אליה, צ'דוויק בוזמן המנוח הוכרז על ידי קולגותיו ל"הנוקמים", רוברט דאוני ג'וניור ודון צ'ידל, בתור "הגיבור הטוב בכל הזמנים" על תפקידו בסרט "הפנתר השחור".
אלה לא היו החדשות היחידות שהגיעו מכיוונה של גדות, כשלפנות בוקר הושק גם טריילר חדש ל"וונדר וומן 1984", שעתיד לצאת בסוף החודש (ב-25 בדצמבר ב-HBO מקס, ושבוע לפני כן בבתי קולנוע שנותרו פתוחים). בניגוד לסצנות האקשן המרהיבות שעיטרו את הטריילרים הקודמים, הפעם הדגש הבולט הוא על העומק הרגשי של דיאנה פרינס, הלא היא וונדר וומן, והקשר הרומנטי שלה עם סטיב טרבור, שחוזר בגילומו של כריס פיין, למרות שהלך לעולמו בהתרסקות מטוס בסרט הראשון.
בעוד שעלילת "וונדר וומן" הראשון התחוללה במהלך מלחמת העולם הראשונה, במקרה של "וונדר וומן 1984" - כפי שניתן להבין משמו של הסרט - הגיבורה פועלת בשנות ה-80. פטי ג'נקינס שביימה את ההמשכון (כמו גם את הלהיט שקדם לו) נעזרת הפעם בפדרו פסקל ("המנדלוריאן") שמגלם את הנבל הראשי מקס לורד, ובקומיקאית קריסטן וויג שמופיעה בדמות צ'יטה, החולקת יחסי אהבה-שנאה-קנאה עם דיאנה פרינס. עוד יצוצו על המסך קוני נילסן שממשיכה את תפקידה כאמה של דיאנה מלכת האמזונות, ורובין רייט תבליח בתור שרת המלחמה שלה.
התוצאה הסופית, על פי מבקרים שצפו בסרט במהלך סוף השבוע, מרהיבה ומעפילה על ההישג של הסרט הראשון. בהתאם לטריילר העדכני, התשבוחות הולכות בעיקר למסרים הדרמטיים והרגשיים שנושאת עמה הדמות של דיאנה בגילומה של גדות, וקצת פחות על סצנות האקשן. "פטי ג'נקינס יצרה סרט אייטיז הלכה למעשה, מה שהופך אותו לכל כך מיוחד היום", צייץ ברנדון דיוויס מהאתר "קומיק בוק". "הוא מרגיש גדול יותר מ'וונדר וומן' הראשון ובו זמנית יותר מגובש. הרבה מדיאנה פרינס וכמה רגעים אפיים של וונדר וומן כשגל גדות מסתערת ממש".
המבקרת דוריאן פארקס כתבה: "אהבתי את הסרט הראשון ואני יכולה להגיד בביטחון רב שסרט ההמשך לוקח את הכל לרמה אחרת! פדרו פסקל וקריסטן ויג עושים את זה לגמרי כמקסוול לורד וצ'יטה. תנו לפטי ג'נקינס להשתלט על כל היקום של די.סי קומיקס". אריק אייזנברג מהבלוג "סינמה בלנד" הביע את התהלבותו: "חדשות ענקיות: 'וונדר וומן 1984' פנטסטי. הסיפור מצוין ויש לו מסר נהדר ועדכני. הוא מכיל בתוכו המון הפתעות ועבודה נהדרת נעשית עם צ'יטה ומקס לורד. כדאי להתלהב, כי זה הדבר האמיתי".
2 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
(צילום מסך)
המבקרת פרי נמירוף מאתר Collider דווקא הלכה נגד הזרם כשצייצה: "אני מעדיפה את 'וונדר וומן' על 'וונדר וומן 1984', אבל אני גם מעדיפה לראות קולנוענים שעושים ניסיון חדש וגדול עם סרטי המשך - וזה בהחלט מה שפטי ג'נקינס וצוותה עושים פה. לא הכל מתחבר, אבל הערכים של זולתנות, אהבה וחמלה זורחים דרך 'וונדר וומן 1984'". העורך שלה סטיב וויינטרוב לא העיר על איכויות הסרט אך סיפר כי אין מה להשוות את חוויית הצפייה בבית למסך לגדול (הקרנת העיתונאים בלוס אנג'לס התקיימה באולם איימקס). ואילו לוק באג כתב ש"זה הסרט שהעולם צריך כרגע, ולא משנה באיזה מסך אתה רואה אותו".
אריק דיוויס מ"פנדנגו" כתב כי מדובר ב"פיצוץ אמיתי מההתחלה ועד הסוף. השלמה יוצאת מן הכלל לסרט הראשון. הוא מלא בלב, תקווה, אהבה, אקשן, רומנטיקה והומור. פטי ג'נקינס, גל גדות והצוות סיפקו את אחד מסרטי ההמשך הטובים בתולדות די.סי קומיקס. הזלתי דמעה כשהוא הסתיים". מייגן דמור מ-CBR הזדהתה: "אני לא בכיינית גדולה, אבל הרגשתי שאני דומעת בשני רגעים במהלך הסרט בגלל סיבות שונות לחלוטין. 'וונדר וומן 1984' יודע איך לשלוח את המהלומות הרגשיות הללו לבטן שלך בין כל הכיף והאקשן המלהיב".