החידוש לסדרת הלהיט משנות ה-90, "פרייז'ר", קיבל אור ירוק - והוא עתיד לעלות בשירות הסטרימינג של רשת CBS, פרמאונט פלוס, כך דווח אמש (ד') באירוע ההשקה של השירות.
2 צפייה בגלריה
מתוך "פרייז'ר"
מתוך "פרייז'ר"
מתוך "פרייז'ר"
(צילום: NBC)
אלה לא הבשורות הטובות היחידות למעריצי "פרייז'ר": זוכה האמי וגלובוס הזהב קלסי גראמר, ישוב לתפקידו האיקוני וגם יכהן כמפיק בפועל שלה, לצד יוצריה, כריס האריס ("איך פגשתי את אמא") וג'ו קריסטלי ("במשפחות הכי טובות").
כזכור, הסיטקום נוצר כספין-אוף לסדרה "חופשי על הבר", והתמקדה בדמותו של הפסיכיאטר ד"ר פרייז'ר קריין, שחזר לעיר מולדתו, סיאטל, והחל לבנות את חייו מחדש כשדרן רדיו בתוכנית ייעוץ, שבמקביל משקם גם את הקשר שלו על אביו ואחיו. נכון לכתיבת שורות אלה, כוכבי הסדרה האחרים - דיוויד הייד פירס, ג'יין ליבס ופרי גילפין - לא יככבו בחידוש. ג'ון מהוני, שגילם את אביו של פרייז'ר, הלך לעולמו בשנת 2018.
2 צפייה בגלריה
מתוך "פרייז'ר"
מתוך "פרייז'ר"
מתוך "פרייז'ר"
(צילום: NBC)
במהלך 11 עונותיה ו-264 פרקיה, ששודרו בין 1993 ל-2004, הסדרה הפכה לאחד הסיטקומים המצליחים בכל הזמנים והיא זכתה ב-37 פרסי אמי.
"'פרייז'ר' היא אחת מהקומדיות המוערכות ביותר בתולדות הטלוויזיה המודרנית, שהעניקה איכות מסוג שונה לאופן שבו סיפרה את סיפוריה", אמר דיוויד סטאפף, נשיא אולפני CBS. "כבר זמן ארוך שישנה קריאה מצד מעריצי הסדרה להחזרתה, וכעת הקריאה הזו נענית הודות לקלסי גראמר המדהים, שחוזר לתפקידו האיקוני של ד"ר פרייז'ר קריין... אנחנו לא יכולים לחכות לחשוף בפניכם את הפרק הבא של התוכנית בפרמאונט פלוס".
עוד הוכרז באירוע ההשקה של שירות הסטרימינג על שובן של סדרות נוספות כמו "מחשבות פליליות", חידוש לסדרת הילדים האהובה "ראגרטס", גרסת לייב-אקשן ל"מגלים עם דורה", פריקוול ל"גריז" (בו נגלה איך אחותה הגדולה של פרנצ'י ייסדה את "הנערות בוורוד"), סדרה של המוזיקאי דייב גרוהל (פו פייטרס) ואימו על הקשר שבין כוכבי רוק לאימותיהם, וגם עיבודים טלוויזיונים לסרטים "פלאשדאנס" ו"סיפור אהבה", ולמשחק המחשב Halo.