העיתונאי אראל סג"ל הושעה היום (ה׳) מתאגיד השידור הציבורי כאן, אחרי שהשתתף בסרטון שבו הוא שר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. ראש הממשלה עצמו הגיב להשעיית סג"ל ואמר בכנס באור יהודה: "איזו בושה. כי בתאגיד הם אף פעם לא מראים שיש להם איזו אהדה, לשמאל אין דבר כזה, אבל אראל סג"ל ניגן איתי 'שבחי ירושלים' והוא הושעה מהתאגיד. איזו בדיחה ובושה. אני יודע שאתם כמוני משבחים את ירושלים, שבחי את ירושלים".
"הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות", נמסר מתאגיד השידור הציבורי.
סג"ל, שמגיש בשנה האחרונה את תוכנית הערב "קלמן וסג"ל" בכאן, נראה בסרטון כשהוא מנגן ושר עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לצידם של העיתונאים ינון מגל ושמעון ריקלין.
בתאגיד השידור הציבורי הביעו מורת רוח מהשתתפותו של סג"ל בסרטון שעלה לרשתות החברתיות וזכה לשיתוף מראש הממשלה עצמו. סג"ל הושעה עד לקיום הבירור עימו שייערך ביום שני, ובתאגיד אף שוקלים להקפיא את השתתפותו בשידורים עד אחרי הבחירות.

ממפלגת ימינה גינו את השעיית סג"ל. "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. ‏לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. ‏עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה - מושעה מיידית מעבודתו. ‏בושה".
מסג"ל לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.