אסי בוזגלו הוא הזוכה ב"הישרדות VIP", כך הוכרז בתום הגמר ששודר הערב (א'). בוזגלו גבר על שלושת השורדים האחרים שהגיעו לגמר הריאליטי של רשת: ירדן ג׳רבי, ישראל אוגלבו ועידן חביב.
במהלך הערב החגיגי, נרשמה דרמה חריגה: זמן קצר לפני תחילת השידור, בהפקת התוכנית הודיעו שיבדקו טענה לפיה המתמודד ישראל אוגלבו הבטיח למתמודד בני ברוכים מאה אלף שקלים בתמורה להצבעה. לבסוף הוחלט לפסול את הקול של ברוכים.
3 צפייה בגלריה
אסי בוזגלו וגיא זוארץ
אסי בוזגלו וגיא זוארץ
הזוכה הגדול. אסי בוזגלו עם המנחה גיא זוארץ
(צילום: אור דנון)
"לאור טענה שעלתה בימים האחרונים בפני הפקת 'הישרדות' לפיה אחת מהצבעות המושבעים כפי שנעשתה באי נוגדת לכאורה את תקנון המשחק, חברת ההפקה, הכפופה לתקנון נוקשה של הפורמט הבינלאומי, בדקה את הטענה לעומק וביררה את הסוגיה מול המשתתפים בתוכנית", הודיעה רשת. "הבדיקה והבירור כללו גם עדכון של בעלת הפורמט הבינלאומי של 'הישרדות'. בסיום תהליך בדיקה מעמיק נקבע בכדי למנוע כל ספק כי הצבעה זאת תיפסל ולא תילקח בחשבון ההצבעות לשורד האחרון".
3 צפייה בגלריה
גמר "הישרדות VIP"
גמר "הישרדות VIP"
אוגלבו, בוזגלו, ג'רבי וחביב. ארבעת הפיינליסטים של "הישרדות VIP"
(צילום: יאיר שגיא)
עוד נמסר בהודעה של רשת כי "כדי לשמור על סודיות תהליך ההצבעה, לא ייחשפו הפתקים בכתב ידם של המושבעים כפי שנכתבו באי, ובמקומם גיא זוארץ יחשוף פתקים בכתב יד אחיד. הפתקים משקפים נאמנה ותחת פיקוח משפטי, את הצבעת שאר המושבעים באי, ללא הקול הנפסל. בנוסף ומפאת כבודם של מתמודדי הישרדות לא ייחשף מי מהמושבעים הצביע לאיזה שורד מרביעיית הגמר".
3 צפייה בגלריה
הישרדות VIP
הישרדות VIP
מתוך גמר "הישרדות VIP"
(רשת)
העונה הנוכחית של "הישרדות" החלה את שידורה לפני כארבעה חודשים ושודרה במשך 67 פרקים, שמשכו צופים רבים. גמר התוכנית חולק לשניים ואתמול שודר חלקו הראשון, שהניב נתוני רייטינג מאכזבים יחסית לבאזז הגדול שיצרה העונה.
לצד ההצלחה באחוזי הצפייה לאורך העונה, התוכנית עלתה לכותרות לא פעם בהקשרים שליליים וספגה ביקורת רבה על ריבוי הוויכוחים האגרסיביים וההתבטאויות האלימות ששודרו במהלכה. כאמור, גם ערב הגמר לא עבר חלק.