לצערו, או אולי ממש לא לצערו, מאז הנוכחות היומיומית שלו במהדורות החדשות במהלך הימים האחרונים של ממשל טראמפ, עורך הדין המושמץ וראש עיריית ניו יורק בדימוס רודי ג'וליאני הוריד פרופיל והתרחק מהמצלמות. היו לו די והותר רגעי מבוכה פומביים בדמות מסיבות עיתונאים הזויות, תאונות אופנתיות וציטוטים מופרכים בנוגע לזיופים בבחירות (על חלקם הוא נתבע בימים אלה). אבל נראה שלא היה רגע מביך ומבייש יותר שעבר על ראש העיר לשעבר של ניו יורק מאשר אותה סצנה ב"בוראט 2" בחברת השחקנית הבולגריה מריה בקלובה, שהתחזתה לעיתונאית ובמהלך ראיון טלוויזיוני מפוברק מצאה את עצמה אל מול הגבר בן ה-76 כשהוא מגורה ופותח את הרוכסן של מכנסיו. מן הסתם ג'וליאני מנסה להשכיח את הרגע המוזר הזה, אבל לפנות בוקר (א') היה מי שהזכיר אותו לו ולכולם, בטקס פרסי הראזי בו זכה בתואר "שחקן המשנה הגרוע ביותר" על גילומו את עצמו.
4 צפייה בגלריה
מזל טוב על הזכייה! רודי ג'וליאני
מזל טוב על הזכייה! רודי ג'וליאני
מזל טוב על הזכייה! רודי ג'וליאני
(AP)
טקס פרסי הראזי, המתקיים באופן מסורתי כבר 41 שנה כקונטרה משעשעת לטקס האוסקר, ובו המארגנים מבקשים בעיקר ללגלג על הופעות מגוחכות ומטופשות בתעשיית הקולנוע, התרכזו הפעם באושיות פוליטיות הנמנות על תומכי טראמפ. ג'וליאני גבר בקטגוריית שחקן המשנה הגרוע ביותר על כוכבים כמו ארנולד שוורצנגר, צ'בי צ'ייס, שיה לבאף וברוס וויליס, והוא זכה לכבוד המפוקפק להיכלל גם בקטגוריית השילוב הכי גרוע על המסך ביחד עם "הרוכסן שלו", תוך שהם מביסים את רוברט דאוני ג'וניור ו"המבטא הוולשי שלו" ב"דוליטל", הריסון פורד ו"הכלב המזויף לחלוטין בגרפיקה ממוחשבת" בסרט "קול קדומים", לורן ליפקוס ודיוויד ספייד ב-The Wrong Missy ואדם סנדלר ו"קול הסימפלטון שלו" ב"יובי האלווין" (שני האחרונים סרטים של נטפליקס).
4 צפייה בגלריה
רודי ג'וליאני בסרט ההמשך של "בוראט"
רודי ג'וליאני בסרט ההמשך של "בוראט"
זכה יחד עם הרוכסן שלו. ג'וליאני בסצנה המדוברת מתוך "בוראט 2"
(Amazon Studios)
המתחרה הגדול של ג'וליאני בפרסי הראזי הוא דווקא בן ברית שלו ושל דונלד טראמפ, הנאבק גם הוא בתביעת מיליונים על הפצת שמועות בנוגע לזיופים בבחירות: מייק לינדל, המוכר בארצות הברית כ"איש הכריות", הוא אחד מהתורמים הגדולים למפלגה הרפובליקנית ותומך טראמפ נלהב אשר בחר למזג בין נטיותיו הפוליטיות לאסטרטגיה השיווקית של חברת הכריות והמצעים המצליחה שהקים. לידל הוא אולי איש עסקים מוצלח, אבל כקולנוען הוא נחל כשלון מפואר בסרט הדוקומנטרי שיזם והוביל, Absolute Proof, באמצעותו ביקש להוכיח תיאוריית קונספירציה הקובעת שסין, ולא רוסיה, עומדת מאחורי ההתערבות בבחירות לנשיאות בארצות הברית. יצירה זו זכתה בפרס הסרט הגרוע ביותר של השנה, ולידל עצמו התכבד בתואר השחקן הגרוע של השנה, כשהוא מביס את דאוני ג'וניור, אדם סנדלר, דיוויד ספייד ומישל מורון.
4 צפייה בגלריה
"איש הכריות" מייק לינדל
"איש הכריות" מייק לינדל
"איש הכריות" מייק לינדל
(AP)
לצד החברים של טראמפ, הייתה זו המוזיקאית סיה שהמשיכה בחוויית השיימינג שהיא עוברת בשל סרטה "מיוזיק", הראשון בבימויה. אם לא די בכך שהוא הוכתרה כבמאית הגרועה ביותר, העלבון דבק גם בצמד השחקניות המובילות שלה - מאדי זיגלר זכתה בפרס שחקנית המשנה הגרועה ביותר על תפקידה כנערה אוטיסטית עם חישה מוזיקלית (על מתחרותיה נמנו גלן קלוז מ"יומני האפלצ'ים", לוסי הייל ומגי קיו מ"פנטזי איילנד", וקירסטן וויג מ"וונדר וומן 1984"). קייט הדסון, שגילמה במיוזיק" את אחותה הגדולה, זכתה בפרס השחקנית הגרועה ביותר.
(Music - טריילר)
בפרס סרט ההמשך, הרימייק או ההעתק הגרוע ביותר זכה הסרט "דוליטל" בכיכובו של דאוני ג'וניור, שגבר בין השאר על "וונדר וומן 1984" בכיכובה של גל גדות. בפרס התסריט הגרוע ביותר זכתה הדרמה האירוטית הפולנית "365 ימים".
4 צפייה בגלריה
דוליטל
דוליטל
לא יצא בידיים ריקות. רוברט דאוני ג'וניור, מתוך "דוליטל"