"ככל שהתגובה של בני הברית הקודמים שלי הייתה קיצונית יותר - זה הזכיר לי איזה חברים מדהימים יש לי בבית. ההתנהגות הייתה לא פרופורציונלית למשחק, בחיים לא אתנהג ככה ולא משנה מה הבן אדם שמולי יעשה לי. זה היה ניסיון להשפיל אותי ולפגוע בי", כך אומרת היום (א') השורדת אלינה לוי, רגע אחרי שהפסידה במבחן האש לרגב הוד - ונשלחה לבקתה.
אלינה לוי באה ל"הישרדות VIP" כשהיא אומרת בפה מלא - לא מעניין אותי מה חושבים עליי. כך למשל אמרה בריאיון ל-ynet רגע לפני שהעונה עלתה לאוויר: "היום אני מקשיבה ללב שלי. אני חושבת שברגע שאתה מכבד את עצמך ומקבל את כל הצדדים שבך - ככה גם העולם יראה אותך. אז לא מעניין אותי מה אנשים יגידו". והיא ידעה בדיוק למה היא אומרת את זה. לוי עברה מסע קשה במיוחד על האי בפיליפינים, בייחוד מאז שקיבלה את אחת ההחלטות הדרמטיות במשחק כשעזבה את בני בריתה - אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, אלה אילון וליטל סמדג'ה, וחברה לירדן ג'רבי ועידן חביב. בכך, למעשה, לוי הדיחה את מי שהייתה חברתה הטובה ביותר על האי, ליטל סמדג'ה.
4 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
"הכי שלמה עם עצמי". לוי מתוך "הישרדות VIP"
(צילום: אור דנון)
"אני הכי שלמה עם עצמי", אמרה לוי ל-ynet היום, "הייתי מוכנה לשלם כל מחיר כשעשיתי את המהלך הזה, וידעתי שיכול להיות מחיר כזה. העדפתי ללכת לבקתה כשאני עומדת מאחורי המעשים שלי ומקשיבה ללב שלי. לא הייתי מוכנה לוותר על הלב שלי כדי להשתלב ב'הישרדות'".
אבל ליטל הייתה חברה טובה שלך, אז היא לא הייתה בתוך הלב שלך כשבחרת להדיח אותה? "אני מפרידה לחלוטין בין ליטל לבין כל חברי הברית האחרים. הגעתי למצב במשחק שאין לי ברירה. הבנתי שאני צריכה לדאוג לעצמי וזה בעצם הקונספט של המשחק - הישרדות. יש כל כך הרבה דברים שקורים על האי שבלתי אפשרי להכניס לפרקים, כי אנחנו חיים 24 שעות ביממה, והחוויה שלי היא שהרבה פעמים ראו שניסיתי לדבר ולא הצלחתי להיכנס לתוך שיחה עם בני הברית הקודמים. הייתי מאוד משמעותית במשימות ופתאום הם לא נתנו לי לעשות משימות. הפכתי להיות שתקנית איתם, בקושי דיברתי, הייתי חלשה ועייפה פיזית. הלכתי לישון לא טוב בלילות, ותחושות הבטן שלי אמרו לי שאני בוגדת בהן, לכן עשיתי את המהלך".
את לא מרגישה שבגדת בליטל? "לא בגדתי בה, עשיתי מהלך ידוע ב'הישרדות'. אני מבינה למה זה יכול לטלטל, אבל בגידה? למה כשבני עשה מהלך לעבור ברית קראו לו 'אסטרטג' וכשאני, אישה, עושה מהלך זה נקרא 'בוגדת'? אני וליטל דיברנו על הכל, היא מבינה שזה רק משחק ואנחנו מדברות גם היום. היא מבינה שהתגובה הייתה מעט לא פרופורציונלית, כל אחד לקח את המשחק לאן שהוא רואה לנכון. אני שמחה שהגעתי לנקודה שבה לא שינה לי כמה אמשיך במשחק - אני מעדיפה להמשיך אותו במקום שאני יכולה להיות אני".
4 צפייה בגלריה
אלינה לוי, ליטל סמדג'ה
אלינה לוי, ליטל סמדג'ה
"אני מבינה למה זה יכול לטלטל, אבל בגידה?". לוי וסמדג'ה מתוך "הישרדות VIP"
(צילום: אור דנון)
את וליטל חברות היום? "אנחנו בקשר טוב, מדברות. קשה להגיד שאנחנו נפגשות יום יום, אבל ליטל בלב שלי לא משנה מה. כל אחד עובר את התקופה כמו שהוא, כל אחד צריך את ההתכנסות הפנימית שלו. אין לי שום כעסים, בטח שלא על עצמי בכל מה שקשור על המהלך הזה, אני גאה בעצמי שהיה לי האומץ לשנות את דעתי".
אז היא תהיה השושבינה שלך או לא? "אחת השיחות האחרונות של ליטל ושלי היו על כמה מאתגרת התקופה הזאת וכמה קשה להגיע למסקנות. אנחנו אפילו לא יודעים אם החתונה תהיה באוקטובר. כולנו חווים רכבת הרים של רגשות. אנחנו לא יודעות אם היא תלווה אותי, יש לנו רצון שכן אבל שום דבר לא התקדם באופן ממשי".
הרבה פעמים דיברת על נשים חזקות. כואב לך היחס של אלה איילון כלפייך במהלך המשחק? "כואב לי להמשיך לדבר על הילדה הזאת, לראות לאיזה מצב היא הגיעה באי, כואב לי לראות את התגובות עליה. אני חושבת שהיא הייתה בחוסר מודעות מוחלט, אני לא יודעת איך היא הגיעה למצבים כל כך קיצוניים. היא מפיצה רוע אינסופי. פשוט עצוב לי עליה. אין לי כעס עליה, יש לי רק רצון עז לחבק אותה. אני מקווה שהיא תוכל להתפתח מהנקודה הזאת, ולהבין שהדמות הזאת שהיא תחזקה על האי לא תוביל אותה לשום מקום".
4 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
"כואב לי להמשיך לדבר עליה". מתוך "הישרדות VIP"
(צילום מסך, רשת)
את בקשר איתה? ועם אסי וישראל? "עם אלה כמובן שלא, גם עם ישראל לא ואין לי שום רצון שזה יקרה גם. ועם אסי כן הייתה לנו שיחה בתשעה באב, פרסמנו כל אחד סטורי הדדי שאנחנו מעדיפים להשאיר מאחור את מה שהיה על האי. ההחלטה הזאת של שנינו זה היה משהו נעים בתקופה הזאת, ואנחנו רואים כמה זה קיצוני כל השיח ברשתות החברתיות ומה קורה סביבנו, אז אם אפשר לרכך קצת, למה לא?".
כשאת מסתכלת על "הישרדות" דרך המסך - את גאה בעצמך? היה רגע ששבר אותך? "לגמרי! אני ממש גאה בעצמי. אני אפילו מסתכלת על הדמות שלי דרך המסך ואני אומרת 'בוא'נה מאיפה היא מצאה את כל הכוחות האלה?', לפעמים על הספה בבית אני נשברת. לראות את זה על המסך - זאת גאווה. כשראיתי את הרגע שניצחתי במשימת הנדנדה זה היה מאוד סימבולי עבורי. כי אחד הדברים שבגללם הכי הקניטו אותי זה הרוחניות שבי. זה היה מדהים לראות שלא משנה כמה מקניטים אותי על כך - הדבר הזה גרם לי לפרוח ולהיות אני, וגורם לי להמשיך לחייך. הסתכלתי ואמרתי 'וואו, זאת לא קלישאה, זה ממש חלק ממני'".
מי הכי הפתיעה אותך על האי? "ירדן ג'רבי הייתה הפתעה חיובית לגמרי כשראיתי את הפרקים. היא חברת אמת שלי. כבר על האי כל הזמן רציתי להכיר אותה, הכרנו בשלב נורא מאוחר של המשחק, והיא בהחלט המתנה שלי במשחק הזה".
4 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
הכי הפתיעה אותה. ג'רבי מתוך "הישרדות VIP"
(צילום מסך, רשת)
אם תהיה לך הזדמנות לחזור למשחק - מה תעשי שונה? "אני לא אשנה כלום. במסע הזה פגשתי בדיוק את הנקודות שהייתי צריכה לפגוש. קיבלתי קלפים מאתגרים מאוד במשחק. קח את ירדן לדוגמה, היא תמיד אומרת לי שהיא נגנבת כמה תחילת המשחק שלה הייתה הרבה יותר קלה משלי. היה להם קל להמשיך קדימה. אני קיבלתי קלפים גרועים והצלחתי להגיע לאן שהגעתי. אני רוצה לחזור למשחק כי אני רוצה להביע את עצמי, אני דלוקה לעשות את משימות, להרגיש את האי ולהמשיך במיוחד כשבני חזר אלינו. הרצון שלי מונע לחלוטין מהמקום של להמשיך לחוות את עצמי, זה אף פעם לא ממקום של נקמות. אני לא רוצה לנקום באף אחד. זה לא היה הדבר שהוביל אותי בחיים ולא על זה אני חושבת".