הגיטריסט המיתולוגי של להקת רד הוט צ'ילי פפרס, ג'ון פרושיאנטה, חוזר ללהקה אחרי עשור. פרושיאטנה עזב את הלהקה בדצמבר 2009 כדי להתמקד בקריירת סולו והוחלף על ידי ג'וש קלינגהופר.
הערב (א') פרסמה הלהקה בחשבון האינסטגרם שלה כי פרושיאנטה יחזור לנגן איתם. "אנחנו מודיעים כי אנו נפרדים מהגיטריסט שלנו בעשר השנים האחרנות, ג'וש קלינגהופר. ג'וש הוא מוזיקאי יפהפה ואנחנו אוהבים ומכבדים אותו. אנחנו מודים על הזמן איתו ועל המתנות שהוא חלק איתנו", כתבו ואז הוסיפו את הידיעה המרגשת: "אנחנו גם מודיעים בהתרגשות גדולה ובלב מלא, שג'ון פרושיאנטה חוזר לקבוצה שלנו".

1 צפייה בגלריה
רד הוט צ'ילי פפרס
רד הוט צ'ילי פפרס
(צילום מסך)
פרושיאנטה (49) הצטרף לרד הוט צ'ילי פפרס בסוף שנות השמונים, אחרי מותו הטראגי של גיטריסט הלהקה וחבר הילדות שלהם, הישראלי לשעבר הילל סלובק. הוא היה בן 21 ושיתוף הפעולה לא המשיך זמן רב והוא עזב את הלהקה בגלל התמכרות לאלכוהול וסמים שהובילה לדיכאון קשה. בסוף שנות ה-90, אחרי גמילה, הוא חזר ללהקה כאדם חדש. אז היא גם הייתה בשיאה, עם להיטים כמו Californication ו-By The Way והאלבום הכפול Stadium Arcadium.
לפני בדיוק עשור, פרושיאטנה כאמור החליט לעזוב שוב את הלהקה, הפעם כדי לפתח קריירת סולו. "המוזיקה הובילה אותי לכיוונים אחרים", כתב פרושיאנטה בהודעת הפרישה, "אחרי שחזרתי ללהקה, מאוד התרגשתי לחקור את האופציות המוזיקליות שיש בלהקת רוק, במיוחד עם החברים בלהקה. לפני כמה שנים, התחלתי להרגיש את ההתרגשות הזו שוב, אבל הפעם היא הגיעה בעקבות מוזיקה אחרת, מוזיקה שאני יוצר לבד. אני מאוד אוהב את הלהקה ואת מה שעשינו ואני יודע שהמון אנשים מעריכים את העבודה שלי עם החברים, אבל אני חייב ללכת בדרכי".
בימים אלה הלהקה נמצאת במגעים מתקדמים לבוא להופעה אחת בישראל, כך שמדובר בבשורה משמחת במיוחד עבור המעריצים המקומיים שיזכו אולי לראות את האגדה במו עיניהם.