וונדר וומן לא עוצרת: השחקנית הישראלית גל גדות כובשת פסגה נוספת, והיא תגלם את המלכה המצרית קליאופטרה. אולפני פרמונט, שיפיקו את הסרט, גברו במכרז על יוניברסל, האחים וורנר, נטפליקס ואפל.
2 צפייה בגלריה
גל גדות
גל גדות
גל גדות
(צילום: EPA)
הסרט החדש יתבסס על תסריט של לאטה קלוגרידיס שתהיה המפיקה הראשית. אליה יחברו חברת ההפקות פיילוט ווייב שבבעלותה של גדות ובעלה ירון ורסנו, הבמאית פטי ג'נקינס והמפיק צ'רלס רובן - שניהם עבדו עם גדות גם ב"וונדר וומן".
העסקה נחתמה אתמול (שבת) בשיחת זום בין כל השותפים להפקה, ולפי הדיווח באתר "דדליין", הרעיון לסרט הגיע מגדות עצמה. גל גדות וירון ורסנו מסרו בתגובה: "אנחנו מתרגשים להביא חוויה אפית לקולנוע ולעשות צדק היסטורי לסיפורה של קליאופטרה".
גדות צייצה הערב בחשבון הטוויטר שלה: "אני אוהבת לצאת למסעות חדשים, אני אוהבת את ההתרגשות סביב פרויקטים חדשים, את הריגוש שבהפחת חיים בסיפורים חדשים. קליאופטרה זה סיפור שרציתי לספר כבר הרבה זמן. אני אסירת תודה על הצוות המובחר!".
ההפקה החדשה מצטרפת לפרויקטים נוספים של פיילוט ווייב שנמצאים בפיתוח, בהם סרט המבוסס על הספר "גדר חיה" של דורית רביניאן וסדרה על שחקנית הקולנוע הדי לאמאר. מלבד הסרט "וונדר וומן 1984", שיציאתו לאקרנים נדחתה לחג המולד, סרט נוסף בכיכובה של גדות, Red Notice, שבו תככב לצד דוויין ג'ונסון וראיין ריינולדס, עתיד לעלות בנטפליקס בחודש הבא.
2 צפייה בגלריה
מתוך הסרט וונדר וומן 1984
מתוך הסרט וונדר וומן 1984
מתוך הסרט "וונדר וומן 1984"
(צילום: Clay Enos)
זו לא תהיה הופעת הבכורה של המלכה המצרית על המסך הגדול: כבר ב-1963 שיחקה אותה אליזבת טיילור בסרטו של ג'וזף מנקביץ'. הפקת הסרט שברה את כל שיאי ההוצאות עד אותה שנה, ולמרות ארבעה פסלוני אוסקר שקטף והצלחה קופתית אדירה - הוא הביא את אולפני פוקס המאה ה-20 לסף פשיטת רגל. מאז הסתובבו בהוליווד דיווחים שונים על עיבודים נוספים לסרט, שנקשרו בשמות כמו ג'יימס קמרון, דני וילנב, אריק רות, דיוויד פינצ'ר, אנג'לינה ג'ולי ואפילו ליידי גאגא.