ההודעה על ביטול תחרות האירוויזיון בגלל נגיף הקורונה פגעה באופן טבעי בחברי המשלחת הישראלית, בראשם עדן אלנה. הזמרת הצעירה שנבחרה לייצג את ישראל התקשתה להסתיר את הדמעות כשדבר הביטול נודע. בריאיון לכאן 11 מיד עם ההכרזה היא אמרה בקול חנוק: "אתם לא יודעים כמה זה מבאס. יהיה טוב, אני אדבר עם אמא שלי וחבר שלי, יהיה טוב". בהמשך הוסיפה: "אני בשוק, לא יודעת איך לעכל את זה. אני ממש עצבנית. רציתי לנצח והרגיש לי שיש לי סיכויים ממש טובים".
1 צפייה בגלריה
עדן אלנה
עדן אלנה
עדן אלנה
(צילום מסך, כאן 11)
גם דורון מדלי, שהשיר שיצר ביחד עם עידן רייכל Feker Libi נבחר להיות השיר של ישראל, הביע אכזבה מההחלטה אך גם הבנה. בשיחה עם ynet אמר: "היה לי די ברור שהדבר הנכון הוא לבטל את האירוויזיון. אני גם יודע שבדיונים שנערכו באירופה הוצעו הרבה מאוד חלופות לשידור אונליין ובלי קהל או אולי לדחות לקיץ. מדובר במשבר שאי אפשר להתעלם ממנו וצריך לשים הכל בצד. מהבחינה האישית עצוב לי על עדן אלנה, אני הייתי שם מספיק פעמים. אנחנו מאוד אוהבים את השיר שיצא ותכננו דברים מדהימים בשבילה והתחלנו חזרות. כשמבטלים את זה זה לא כיף בלשון המעטה".
עידן רייכל, שכאמור חיבר ביחד עם מדלי את השיר המייצג, אמר: "אנחנו חיים בתקופה חדשה ומאתגרת שבה נדרש מאיתנו להסתגל לשינויים קיצוניים. אני בטוח שנחזור לחגוג באירווזיון שהוא המסיבה הכי טובה בעיר ועדן שלנו תמצא את הדרכים לשמח ולרגש את כולנו בתקופה הזו למרות הביטול".