בוקר טוב תתי-אלופים מכורכמים שכמוכם. כאילו אין מספיק פוסטים של אפרים שמיר בעולם, "הישרדות" כופה עליי עוד אהבה נכזבת. למה, למה לשחק עם לב של צופה? סמיון היה מבחינתי התקווה הגדולה של העונה הזאת, אותו הסמכתי לאביר הפיליפינים בטקס קצר שערכתי בביתי, בנוכחות חתול אחד ישן ותוכן שיווקי כלשהו. זה היה זמן קצר אחרי שהתוודעתי בתדהמה לעובדה שאלינה מתחברת לליטל, והבנתי שאין לי על מי לסמוך אלא על גיבור בעל הבית. האיש שבכל החודשים הארוכים שהוא העביר בכלא הפדרלי בארצות הברית, לועס דייסת סולת והודף מעליו אסירים, כל מה שהוא חשב עליו היה אמא שלו.
אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח. סמיון החל את השבוע הזה כתככן-על, האיש שסוף-סוף ייתן קונטרה כלשהי לאסי וישראל. מתוך ייאוש התפתיתי להאמין שהנה מגיע מישהו שפועל מחוץ לקופסה של איטונג, שלשייח ולנתינים שלו אין עליו כוח, בובי פישר 2.0, ובסוף מה קיבלנו? יאיר לפיד משחק שש-בש על החוף. האמת הרימה את ראשה המכוער לראשונה כשהתברר שסמיון בכלל לא מעוניין להוריד את ראש הנחש, אלא מכוון דווקא לליטל. אני מבינה שהלשלשת הבלתי פוסקת שהבחורה הזאת מייצרת יכולה להטריף את ראבי, אבל בחור כמו סמיון אמור להפעיל שיקולים קרים של ק.ג.ב ולא לרדוף אחרי יתוש עם מצ'טה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
עשה היוג' מיסטייק. ביג. מתוך "הישרדות VIP"
(באדיבות רשת)
הטעות השנייה הייתה לסמוך על אלינה על בסיס מוצא אוקראיני בלבד. התערבבתם לפני דקה. למרות שראית אותם מרחוק, אין לך באמת מושג מהו מערך הכוחות בשבט כרגע ומי לוקק מהשוקת של מי. אם היית מחכה קצת, היית יודע שאלינה היא פליטת בית ספר למשחק שעכשיו מתאמנת בבלאק-פייס ועפה על עצמה. חכה רגע, שב על קערת אורז במי מלח, תריב קצת עם ליטל ותקרא את המפה לפני שאתה חושף את המלך. בתור אדם שחושב בכמה רבדים במקביל, סמיון הזניח לחלוטין את האפשרות שאנשים משקרים לו. אבל סמיון היה כל כך נלהב, שהוא פשוט הגיש את עצמו לאלינה על חמגשית וקנה כל מילה שלה. היוג' מיסטייק. ביג.
הטעות השלישית, שהייתה עשויה להיות נבונה אם הייתה מגיעה בשלב מאוחר יותר, היא כמובן ההפסד לעדי ביטי בניסיון לבסס ברית עתידית - רעיון עם פוטנציאל, אבל כזה שצריך לדחוף לגרב ולחכות למועד המתאים לשלוף אותו. כרגע הוא בסך הכול מהלך מורכב מדי עם יותר מדי נעלמים ואנשים שאתה לא מכיר, וצריך לסמוך עליהם שירימו איתך את האלונקה - ולא יפילו לך אותה על הראש וילכו לאכול טעמי בשקם.
3 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
(באדיבות רשת)
לזכותו – יודעים מה? בעצם לחובתו של סמיון ייאמר שלא לקח בחשבון שעדי ביטי אינה הבמבה הכי טרייה בשקית. לא צריך יום לימודים ארוך בשביל להבין שכדי להישאר במשחק ולהגיע לאיחוד (!) כמו שהיא חלמה לעשות עם אלינה ואסי (!!), היא צריכה להמשיך לנצח בדו-קרב על משרת שומר הבקתה. במיוחד בימים כאלה, כשדמי האבטלה הולכים ומתנדפים, ביטי הייתה צריכה להדיח את האדם היחיד שיש לה סיכוי לנצח בדו-קרב כזה, בהנחה שזוארץ לא יכריז על דו-קרב בטחינת מוח. ערימת הבלינג בלינג שזוארץ העמיס על אסי, ישראל וקוז'י צמצמה מראש את האפשרויות, אבל גם בלעדיה - אין ספק שהאדם הזה הוא ליטל.
3 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
ניצלה. ליטל מתוך "הישרדות VIP"
(באדיבות רשת)
וזה חבל, בעיקר כי מדובר בזוהר שטראוס אול אובר אגיין. סמיון נתן את הטסטות הכי טובות, ועשה רושם שהוא מגיע עם ערמומיות בילט-אין שתיקח אותו רחוק, ושהוא בצד של הטובים לשם שינוי. אבל חוק הוא חוק, ועל פזיזות וזחיחות משלמים. סמיון הפסיד לפחות שתיים (אם לא שלוש) משימות בכוונה רק כדי להגיע לאן שהגיע, והנחמה היחידה שלי היא המבט שלו במהלך המשימה שבה ניצח את ביטי. מבט מריר של אדם שהתפכח, שמשון הגיבור שמחזיק את עמודי התווך של המקדש הפלשתי, רק שבמקום למוטט אותם הוא שומר שהם לא ייפלו כי יש לו עוד כמה קומראדז בשבט שהוא מקווה לעזור להם להתקדם, וגם כי הוא יודע שאם מישהו יכול לחזור למשחק מהבקתה, זה פוטין הקטן.
בפרק הבא: בני אומר משהו טיפשי וגיא זוארץ הולך לעשות את מה שהוא הכי אוהב חוץ מלדינו, שזה כמובן לסכסך. תהיו חזקים.