הזמר ג'סטין ביבר פרסם הלילה (ב') הודעה מפורטת בה הוא מכחיש את הטענות לפיהן תקף מינית שתי נשים בשנת 2014. "בדרך כלל אני לא מתייחס לדברים כאלה, והתמודדתי עם האשמות אקראיות לאורך כל הקריירה שלי. אבל אחרי שדיברתי עם אשתי ועם הצוות שלי, החלטתי להתבטא בעניין", כתב ביבר בטוויטר.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר
"לא מקל ראש". ג'סטין ביבר
(צילום: Gettyimages)
הפרשה התפוצצה אמש, כאשר משתמשת טוויטר אנונימית, המזדהה בשם דניאל, כתבה כי בשנת 2014 ג'סטין ביבר הזמין אותה לחדרו במלון Four Seasons ושם לטענתה תקף אותה מינית ואיים עליה בדרישה שלא תספר על מה שקרה. באותו יום, חשבון נוסף של אישה המזדהה בשם קיידי, צייצה בטוויטר כי הוזמנה לחדרו של הזמר במלון אחרי מפגש מעריצים בניו יורק במאי 2015, שם הוא נעל אותה במקלחת וליטף אותה בניגוד לרצונה.
כבר אמש הכחישה דוברת מטעמו של ביבר את האירוע הראשון, וטענה כי ביבר כלל לא שהה בבית המלון, אלא בדירת Airbnb. כאמור, הלילה החליט הזמר להתייחס להאשמות בעצמו. בנוסף, במהלך הלילה טוויטר הסירה את חשבון המשתמש ממנו פורסם הציוץ של "דניאל".
2 צפייה בגלריה
ביבר עם סלינה גומז
ביבר עם סלינה גומז
ביבר עם סלינה גומז
(צילום: AP)
"שמועות הן שמועות, אבל הטרדה מינית זה לא משהו שאני מקל בו ראש", כתב הזמר בן ה-26. "רציתי להגיב מיד, אבל מתוך כבוד לכל כך הרבה קורבנות שמתמודדים עם עניינים כאלה באופן יומיומי, אני רוצה לעשות סדר בעובדות לפני שאני יוצא בהצהרה".
ביבר המשיך: "ב-24 השעות האחרונות הופיע חשבון טוויטר חדש, שסיפר סיפור לפיו הייתי מעורב בהטרדה מינית ב-9 במרץ 2014. אני רוצה להיות ברור. אין אמת בסיפור הזה. למעשה, מיד אראה שמעולם לא נכחתי במיקום ההוא. כמו בסיפור שלה, אכן הפתעתי קהל באוסטין בפסטיבל SXSW, שם הופעתי על הבמה עם העוזרת שלי דאז, ושרתי כמה שירים. מה שהאישה הזו לא ידעה זה שהגעתי למופע יחד עם בת הזוג שלי בזמנו, סלינה גומז".
מיד לאחר מכן, בשורה של ציוצים, ביבר ביקש לבסס את טענתו באמצעות הוכחות. הוא צירף קישור לדיווחים חדשותיים המסקרים את היום ההוא, תמונות מהרשתות החברתיות, צילומי מסך וקבלות המפרטות את סידורי הלינה שלו. "צריך לקחת ברצינות רבה כל דיווח על הטרדה מינית, ולכן התגובה שלי נחוצה. עם זאת, הסיפור הזה לא ייתכן מבחינה עובדתית, ולכן אפעל מול טוויטר והרשויות כדי לנקוט בצעדים משפטיים", סיכם ביבר.