כשברקע ההתקדמות האיטית לקראת פתיחת עולם התרבות, קבוצת זאפה הודיעה היום (ה') על שיתוף פעולה עם חברת איוונטים (CTS Eventim) המספקת כרטיסים בתחום הספורט, הופעות מוזיקה, תרבות ועוד. כך לדוגמה, במסגרת שיתוף הפעולה לקוחות זאפה יוכלו לרכוש כרטיסים לאירועי ספורט בינלאומיים.
2 צפייה בגלריה
אביב גפן בהופעה
אביב גפן בהופעה
אביב גפן בזאפה
(צילום: חיים הורנשטיין)
על פי ההודעה של שתי החברות, שיתוף הפעולה יקנה לקבוצת זאפה גישה למגוון רחב של כלי שיווק וסחר אלקטרוני מתקדמים הנמצאים ברשותה של CTS Eventim, בנוסף לטכנולוגיות מתקדמות הכוללות ניתוח מידע וחנות מכירת הכרטיסים המקוונת.
קלאוס-פיטר שולנברג, מנכ"ל CTS Eventim, מסר כי "התפקיד המשמעותי של זאפה בבידור הישראלי, המותג והמוניטין הרב שלה, יחד עם המומחיות של CTS Eventim בטכנולוגיה ושיווק, הם שילוב מושלם". גולן עינת, בעליה של קבוצת זאפה, הוסיף: "תודות לטכנולוגיה חדשנית, יכולות מקצועיות וניסיון רב, אין לי ספק ששיתוף פעולה זה ייטיב את חווית רוכשי הכרטיסים שייהנו משלל השירותים של קבוצת זאפה ו-CTS Eventim".
2 צפייה בגלריה
מועדון זאפה בבאר שבע
מועדון זאפה בבאר שבע
מועדון זאפה באר שבע
(צילום: חיים הורנשטיין)
עם פתיחת ההופעות בישראל בכפוף למגבלות התו הירוק, שיאפשרו כניסה לרוכשי כרטיסים שהתחסנו בפעם השנייה ולמחלימים (כלומר לבעלי דרכון ירוק), יחזרו ההופעות גם למתחמי הזאפה השונים. הראשון לעלות לבמה יהיה אביב גפן, שיופיע לראשונה מזה חודשים ארוכים ב-22 בפברואר במועדון הזאפה הרצליה.