שבוע לא קל עבר על משתתפי "גולסטאר אולסטאר", שלראשונה מזה שבע עונות התמודדו עם הדחה מפתיעה - שהביאה לעזיבתו של נירו לוי את הנבחרת וחזרתו לארץ באמצע הצילומים.
בפרק השלישי והחדש של "גולסטאר: סודות מחדר ההלבשה", בהנחיית רז זהבי (המשודרת ב-ynet וב-HOT REAL), התארח לוי לצד דורון מירן שניצל ברגע האחרון, רון שובל, דודו כהן וחיים "חמימו" שועי ודיברו על המהלך הלא צפוי.
2 צפייה בגלריה
נירו לוי
נירו לוי
נירו לוי
(צילום: באדיבות HOT)
"התחושות קשות", משתף לוי כשנשאל על ידי זהבי מה גרמה לו להרגיש ההדחה. "לקבל את הטייטל המודח של גולסטאר לדורותיו זה לא טייטל להתגאות בו".
הופתעת מההדחה? "לגמרי הופתעתי. איזו שאלה. קודם כל כל הטקס עצמו היה מביך וקשה, והשריפה של החולצה עם הספרה 12 והשם נירו עליה לא היו לי קלים, בייחוד כשרציתי לשמור את החולצה כמזכרת. ובכלל, גם כל החזרה לארץ לבד, לא עם הקבוצה".
2 צפייה בגלריה
משתתפי גולסטאר אולסטאר
משתתפי גולסטאר אולסטאר
משתתפי "גולסטאר אולסטאר"
(צילום: באדיבות HOT)
יש שיאמרו כי הדחתו, שנבעה מהצבעת שאר המשתתפים, מגיעה כתוצאה מכך שהעליב את חמימו לפני כן, וכינה אותו "עילג". לוי החליט לנצל את ההזדמנות ששניהם מתארחים באולפן ולהתנצל בפניו: "אני מצטער אם אמרתי 'עילג', זאת לא ההגדרה הנכונה, אני באמת לא התכוונתי לומר עילג. יש משהו בדיבור שלך שהוא מיוחד, שקשה להבין אותו, זאת הדיקציה. 'עילגות' זאת לא ההגדרה הנכונה, וכשאני רואה את זה עכשיו - זה היה יהיר מצדי, לא ראוי ואני מתנצל על זה".
צ