סילביו הורטה, היוצר של סדרת הטלוויזיה הפופולרית של ABC, "בטי המכוערת", נמצא מת במוטל במיאמי אתמול (ג') והוא בן 45 בלבד.
לפי הדיווח ב"וראייטי", נציגיו של הורטה אישרו את מותו אך לא הגיבו על סיבת המוות. מקורות אמרו למגזין כי נמצא מת לאחר שירה לעצמו בראש.
2 צפייה בגלריה
סילביו הורטה
סילביו הורטה
סילביו הורטה
(AP Images)
הגרסה האמריקנית של "בטי המכוערת" בכיכובה של אמריקה פררה שודרה במשך ארבע עונות משנת 2006 ועד 2010. היא התבססה על הטלנובלה הקולומביאנית Yo soy Betty, la fea שעלתה לאוויר ב-1999. הורטה היה השואוראנר והתסריטאי הראשי של הסדרה.
הסדרה התמקדה בבטי סוארז, צעירה מקסיקנית-אמריקנית מקווינס שמצליחה להשיג עבודה במגזין אופנה נחשב במנהטן. הסדרה זכתה בשני פרסי גלובוס הזהב בזמן שידורה, האחד על הקומדיה הטובה ביותר והשני לפררה. "הכישרון והיצירתיות שלו העניקו לי ולרבים אחרים אושר ואור", ספדה לו פררה בחשבון האינסטגרם שלה.
2 צפייה בגלריה
סילביו הורטה ואמריקה פררה
סילביו הורטה ואמריקה פררה
סילביו הורטה ואמריקה פררה
(AP Images)
הורטה נולד ב-1974 במיאמי להורים קובניים והתמחה בקולנוע באוניברסיטת ניו יורק. הפריצה הגדולה שלו הגיעה בשנת 1998 כאשר כתב את התסריט למותחן האימה "אגדה אורבנית" בכיכובם של ג'ראד לטו ואלישיה וויט, שהרוויח 72 מיליון דולרים ברחבי העולם.
בתחילת שנות ה-2000 הוא עבר לטלוויזיה ועבד על כמה סדרות מדע בדיוני שלא שרדו יותר מעונה אחת. בשנת 2015 כתב את הסדרה The Curse of the Fuentes Women. לאחרונה עבד עם מארי ג'יי בלייג' על פרויקט חדש בפוקס, סדרה שעסקה בכוריאוגרפית והבמאית לורין גיבסון שעבדה עם ביונסה, מייקל ג'קסון, אלישיה קיס וליידי גאגא.