שיתוף פעולה יוצא דופן בשוק המקומי: חברת ההפקות של גדעון תדמור, Tadmor Entertainment, חתמה על הסכם עם ענקית הבידור MGM לפיתוח והפקת תוכן ישראלי המיועד לשוק הבינלאומי בתחומי הטלוויזיה, הקולנוע והניו-מדיה. לפי ההסכם שהוביל המנכ"ל והבמאי גלעד אמיליו שנקר, בשנתיים הקרובות שתי החברות ישקיעו בפיתוח תוכן של יוצרים ישראלים במטרה ליצור תוכן איכותי וחדשני ברמה גלובלית.
MGM נחשבת לאחת מחברות ההפקה המבוססות והמוכרות בתעשיית הקולנוע. תהיה זו הפעם הראשונה שהחברה נכנסת להשקעה בישראל, במטרה לאתר תוכן ישראלי ייחודי שיתאים לשווקים הבינלאומיים. חברת Tadmor Entertainment היא חברה לפיתוח, הפקה והפצה של תוכן מקורי לקולנוע, טלוויזיה וניו-מדיה שהוקמה בשנת 2013 על ידי היזם ואיש העסקים גדעון תדמור, ומאחוריה הפקות בינלאומיות ומקומיות כמו "נורמן" של יוסף סידר.
מארק ברנט, היו"ר העולמי של MGM מסר בהודעה לתקשורת: "Tadmor Entertainment חולקת את החזון שלנו לשים את היצירתיות במקום הראשון ולהפיק סיפורים מהמדרגה הראשונה שירתקו קהל מסביב לעולם. השותפות המבטיחה עם גדעון, אמיליו והצוות המרשים שלהם יאפשרו לנו לקחת את הכישרון הגדול של מעגל היוצרים בישראל לבמה הבינלאומית. אנחנו מתרגשים לקראת פיתוח הפוטנציאל והאפשרויות העצומות שמחכות לנו בעתיד ולשיתופי פעולה בפרויקטים גלובליים".
2 צפייה בגלריה
גדעון תדמור ואמיליו שנקר
גדעון תדמור ואמיליו שנקר
גדעון תדמור וגלעד אמיליו שנקר
(צילום: דניאל קמינסקי)
גדעון תדמור, יו"ר Tadmor Entertainment: "אני שמח מאד ש-MGM, ענקית הבידור האייקונית, שותפה לאמונתו בכוחה של היצירה הישראלית ותפעל יחד איתנו לחיבור היצירה והיוצרים הישראלים לתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והניו-מדיה הבינלאומית. להערכתי, דווקא המשבר העולמי מהווה הזדמנות גדולה לקפיצת מדרגה נוספת של במיקום של היצירה הישראלית בזירה הבינלאומית".