שנתיים לאחר שעזבה את Suits, הסדרה שהפכה אותה לכוכבת, מייגן מרקל חוזרת למסך הקטן: הדוכסית מסאסקס תקריין סרט תיעודי חדש שיעלה בשירות הסטרימינג דיסני פלוס.
הסרט Elephants, שישודר ב-3 באפריל, עוקב אחר פילה אפריקנית בשם שאני ובנה ג'ומו, בעודם נודדים עם העדר שלהם והמטריארכית שלו, גאיה, לאורך מדבר קלהארי שבבוטסואנה, אפריקה. בהודעה לעיתונות שפירסמה דיסני פלוס, סופר כי אותם פילים מתמודדים עם "חום אכזרי, משאבים מועטים וטורפים שאורבים להם מעבר לפינה, בזמן שהם הולכים בעקבות אבות-אבותיהם במסע לעבר גן עדן שופע וירוק".
זהו הפרויקט הראשון של מרקל מאז שהיא ובעלה, הנסיך הארי, ויתרו על תאריהם ומעמדם כבכירים במשפחת המלוכה הבריטית, ועברו עם בנם ארצ'י לקנדה. על פי הדיווחים, מרקל הקליטה את הקריינות בלונדון בסתיו האחרון, מעט לפני שנחשף כי חתמה על חוזה עם דיסני.
1 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
שמעו על הסרט התיעודי במקריות. הנסיך הארי מייגן מרקל
(צילום: Gettyimages)
כחלק מהפרויקט, דיסני תתרום כסף ל"פילים ללא גבולות" - ארגון המוקדש לשימור ולהגנה על פילים החיים בבוטסואנה. למייגן ולהארי יש היסטוריה ארוכה של תמיכה בפילים: השניים נסעו לבוטסואנה בשנת 2017 כדי לסייע לארגון וכך שמעו לראשונה על הסרט הדוקומנטרי שמצולם על ידי דיסני. כשיוצריו שמעו על זיקתה של מרקל לנושא, הם פנו אליה והציעו לה לשקול לבצע את הקריינות. עם זאת, אתר "וראייטי" טוען כי על אף השמועות - אין כרגע פרויקטים נוספים על הפרק שקושרים את הדוכסית לדיסני.