סרטון הטיקטוק שהפך לסנסציה: בחודש אוגוסט האחרון אמלי ג'ייקובסון, מורה בת 26 מניו יורק, העלתה לטיקטוק סרטון מחווה לסרט האהוב עליה, "רטטוי". בסרטון, ג'ייקובסון ביצעה שיר מקורי שהוקדש לעכברוש שחולם להיות שף, וסחפה אחריה אלפי מעריצים שהחלו לכתוב ולבצע שירים בהשראתה. הטרנד צבר תאוצה, עד שבחודש נובמבר האחרון, חברת הפקה בברודווי הודיעה כי היא תפיק את המחזמר בשיתוף פעולה עם טיקטוק, כשחלק נכבד מההכנסות יתרמו לקרן לתמיכה בשחקנים.
2 צפייה בגלריה
רטטוי טיקטוק
רטטוי טיקטוק
"רטטוי: המחזמר בטיקטוק"
(צילום מסך )
"רטטוי: המחזמר בטיקטוק" (Ratatouille: The TikTok Musical) עלה ביום שישי האחרון בעלות של חמישה דולר לכרטיס שזמין לצפייה ל-72 שעות. תוך 48 שעות המחזמר כבר הצליח לשבור שיאים והוא מכר יותר ממיליון דולר, סכום יותר ממכובד עבור תחום שנמצא בהקפאה מאז פרוץ מגפת הקורונה.
במחזמר מככבים טיטוס בורג'ס ("קימי שמידט"), שמגלם את רמי, העכברוש בעל השאיפות הקולינריות; אנדרו בארת פלדמן ("אוון הנסן היקר") שמגלם את אלפרדו לינגוויני; אדם למברט (סולן קווין בשנים האחרונות) שמגלם את אמיל, אשלי פארק ("אמילי בפריז") את קולט ועוד.
2 צפייה בגלריה
רטטוי טיקטוק
רטטוי טיקטוק
"רטטוי: המחזמר בטיקטוק"
(צילום מסך )
לא מדובר כמובן במופע ברודוויי מושקע כפי שאנו רגילים לראות בעיבודים הבימתיים של דיסני, אלא במחזמר שנעשה בעיקר בבית, בעזרתם המסורה של מעריצים רבים שתרמו מכישרונם לצורך ההפקה. דיסני אגב, נתנה את ברכתה באופן מפתיע: "למרות שאין לנו תכנונים לפתח את 'רטטוי', אנחנו אוהבים כשהמעריצים מעורבים בסיפורים של דיסני. אנחנו מודים ומשבחים את כל חובבי התיאטרון שתרמו מזמנם לטובת הקרן לשחקנים, במיוחד בתקופה זו", מסרו בהצהרה.