בזמן שהוא נמצא בהסגר במכמורת עם בתו בת ה-3 ואשתו שעתידה ללדת בכל רגע - MAMACITA השיר שהפיק לבלאק אייד פיז ואוזונה יצא לאוויר העולם. ג׳וני גולדשטיין לא האמין שהרגע הזה יגיע - אבל במקרה שלו, לפעמים חלומות מתגשמים.
"זו הגשמת חלום לגמרי", אומר המפיק המוזיקלי בן ה-29, "זה דבר ענק בצורה אובייקטיבית, וברמה האישית זה משהו ענק. תמיד הייתי מעריץ גדול של הלהקה ושל וויל איי אם בעצמו. זה פסיכי ומרגש".
אם הייתי אומר לך לפני ארבע שנים שתפיק שיר של בלאק אייד פיז ואוזונה, מה היית אומר לי? "הייתי אומר פאק! זה מדהים. הרבה חברים שאני מכיר לאורך השנים ולא הייתי איתם בקשר לא ידעו על כך, כי אני מקפיד לא לדבר על דברים לפני שהם שקורים. ואז הם שמעו והבינו עד כמה זה דבר ענק בשבילי".
1 צפייה בגלריה
וויל איי אם ג'וני גולדשטיין
וויל איי אם ג'וני גולדשטיין
וויל איי אם וג'וני גולדשטיין
גולדשטיין הוא יוצר ומפיק מוכר בעולם המוזיקה הישראלי כבר שנים, בין היתר עבד עם עברי לידר במסגרת הצמד TYP, אבל שיתופי הפעולה שלו נרחבים וכוללים גם את הדג נחש, כהן@מושון ואחרים.
את הפגישה הראשונה עם הראפר והמפיק וויל איי אם הוא לא שוכח. "זה היה לפני שלוש שנים בערך, במחנה כתיבה שנערך בצרפת. יוניברסל הזמינו אותי. שם נולד הקשר בינינו. הפקנו שיר שלא יצא ממנו הרבה". אבל לפני כמה חודשים הקשר חודש. "הייתי בלוס אנג'לס ויצרתי איתו קשר. פשוט התחלנו לעבוד", מספר גולדשטיין.
איך יוצרים קשר ככה סתם עם וויל איי אם? "שלחתי לו הודעה. 'היי וויל, אני בעיר, אם בא לך לעבוד יחד'. מאז אני על הקו, ישראל-לוס אנג'לס ואנחנו עובדים הרבה בפייס טיים, עוד לפני שכל העולם התחיל לעבוד בזה".
כמה משבר הקורונה משפיע עליך? "הגעתי לארץ בדיוק לפני שסגרו את השמיים, נכנסתי לבידוד. המשבר הזה פשוט משנה לנו את אורח החיים. יש אנשים שחושבים שזה ייגמר בקיץ, אני חושב שזה יילך איתנו הרבה זמן קדימה, ומסתגלים למציאות החדשה".
חושב כבר על הדבר הבא? "כל הזמן. אבל אני נהנה מהשיר החדש ובעיקר נהנה לראות את המספרים שצומחים בקצב לא רגיל".