הבוקר (ב') נודע כי הקומיקאי והשחקן הוותיק ג'רי סטילר הלך לעולמו בגיל 92. "אני עצוב להודיע שאבי, ג'רי סטילר, הלך לעולמו בנסיבות טבעיות", כתב בנו, השחקן בן סטילר. "הוא היה אב נהדר וסבא נהדר והבעל הכי מסור לאן במשך 62 שנה. הוא יחסר לנו מאוד, אוהבים אותך אבא".
1 צפייה בגלריה
ג'רי סטילר ב"סיינפלד"
ג'רי סטילר ב"סיינפלד"
ג'רי סטילר ב"סיינפלד"
(צילום: Castle Rock Entertainment)
מאז היוודע הדבר, כוכבים רבים וגם קולגות ספדו לו ברשתות החברתיות, ואליהם מצטרפים כעת חבריו לתוכנית האיקונית, "סיינפלד", בה גילם את פרנק, אביו של ג'ורג' קוסטנזה.
ג'רי סיינפלד תחילה בחר להיפרד מסטילר במחווה נטולת מילים - תמונה שלו אוחז בעותק של The Last Two People In the World, האלבום הקומי של סטילר ושל בת זוגו, אן מירה, מ-1967. בהמשך הוסיף: "הקומדיה של ג'רי סטילר תחיה לנצח".
גם ג'ייסון אלכסנדר, ששיחק במשך שנים את בנו, ספד לו בציוץ: "אלו בשורות כל כך עצובות, שחברי האהוב, ג'רי סטילר, הלך לעולמו. הוא היה אולי הגבר הכי טוב לב איתו הייתה לי הזכות לעבוד. הוא גרם לי לצחוק עוד כשהייתי ילד, ובכל יום שביליתי איתו. שחקן גדול, אדם גדול, חבר אהוב. נוח על משכבך, אני אוהב אותך".
"הוא היה בן אדם כל כך מצחיק ויקר, אהבנו אותו", כתבה ג'וליה לואי דרייפוס שגילמה את איליין, וצירפה סרטון פספוסים מתוך התוכנית. "האמת, ככה זה היה תמיד עם ג'רי".
וויין נייט, שגילם את ניומן, כתב: "אני זוכר שצפיתי ב'סטילר ומירה' כילד במופע של אד סאליבן, ואהבתי אותם. ואז זכיתי לעבוד עם ג'רי, קומיקאי מבריק ואדיב שלא ידע כמה מדהים הוא. איזה כבוד! הוא היה ענק!".