בחודש הבא צפוי להתפרסם הספר הרביעי בסדרת "משחקי הרעב", שיתמקד בדמותו של הנשיא סנואו בצעירותו. אף שהספר עוד לא יצא לאור, הוליווד כבר שמה עליו עין ואתמול (ג') דווח כי אולפני Lionsgate, שהפיקו את ארבעת הסרטים הראשונים, כבר עובדים על הפריקוול המצופה. אל כיסא הבימוי ישוב פרנסיס לורנס, שביים את שלושת הסרטים האחרונים בסדרה.
1 צפייה בגלריה
ג'ניפר לורנס מתוך "משחקי הרעב"
ג'ניפר לורנס מתוך "משחקי הרעב"
ג'ניפר לורנס מתוך "משחקי הרעב"
הסרט, כאמור, יתבסס על ספרה החדש של סוזן קולינס, The Ballad of Songbirds and Snakes, שמיועד לצאת ב-19 במאי. הספר הוא פריקוול והוא יגולל את סיפורו של סנואו, בחור צעיר ונאה שמקבל הזדמנות להיות מנטור במהדורה העשירית של משחקי הרעב, ובכך לשפר את מעמד משפחתו. רוחו נופלת כאשר הוא מבין שיהיה עליו לחנוך צעירה ממחוז 12, שהוא כזכור המחוז העני והנחשל שממנו הגיעה גם קטניס אוורדין, גיבורת "משחקי הרעב".
יש לציין, שלמרות שהספר טרם יצא לאור, הוא כבר זכה לתגובות שליליות בקרב המעריצים שהתאכזבו לגלות שדווקא דמותו של סנואו (אותו מגלם בסרטים דונלד סאת'רלנד בגרסתו המבוגרת) נבחרה לעמוד במרכז הסיפור החדש. עם זאת, יושב ראש האולפן מסר בהודעה לתקשורת: "היה שווה לחכות לספר החדש של סוזן. הוא מספק כל מה שמעריצים מקווים ומייחלים מ'ממשחקי הרעב' אבל גם נוגע בשטחים חדשים ומציג דמויות חדשות".