חצי שנה לאחר שהותירה מיליוני צופים ברחבי העולם במתח - סדרת הלהיט של נטפליקס, "בית הנייר", חוזרת לעונה רביעית ב-3 באפריל וחושפת הצצה ראשונה בטריילר שפורסם הערב (ה').
חלקה השלישי של הסדרה, שעלה במלואו ביולי 2019, הציג את החיים החדשים של השודדים שהתפזרו במדינות שונות על מנת לא להיתפס. אך כשהמשטרה לוכדת את ריו, הם מתאחדים מחדש ועושים כל שביכולתם כדי לשחררו. בסיום העונה, ובשיאו של שוד נוסף במטבעה המלכותית של ספרד, ניירובי נפצעת קשה מירי והפרופסור נופל בפח שטמנו לו אנשי המשטרה, שגרמו לו להאמין כי ראקל נרצחה - אך בעצם רק ביימו את מותה.
על פי הטריילר, העונה החדשה נפתחת במקום בו נעצרה הקודמת - בתגובה ל"מוות" של ראקל, הפרופסור הכריז על מצב מלחמה. בעוד שהחבורה מתכוננת לכאוס מוחלט, מנהל האבטחה של המטבעה הצליח להיחלץ מהאזיקים ומוציא לפעול את פעולת הנקם שלו. במקביל, מפקדת המשטרה מציעה לראקל לשתף עימם פעולה - ולא היא תיכנס למאסר בן 30 שנה לכלא.
1 צפייה בגלריה
בית הנייר - עונה 4
בית הנייר - עונה 4
בית הנייר - עונה 4
(באדיבות נטפליקס)
גם בעונה הזו יחזרו לתפקידיהם אלברו מורטה (הפרופסור), אורסולה קורברו (טוקיו), פדרו אלונזו (ברלין), אלבה פלורס (ניירובי), איטיצר אייטונו (ראקל, שזכתה לכינוי ליסבון), מיגל הראן (ריו), אסתר אסבו (מוניקה, שזכתה גם היא לכינוי חדש - שטוקהולם), חיימה לורנטה (דנבר) ועוד.