בזמן שמוקדי קופות החולים לא עומדות בעומס הבקשות לחיסונים, ובתי האבות יתחסנו בשבוע הבא - עובדי הפקת תוכנית הריאליטי "הישרדות", שצפויה לצאת לצילומים בעוד כחודש, תתחסן היום (ב').
גורמים המעורים בפרטים אמרו ל-ynet כי אנשי הצוות צפויים להתחסן היום. "החיסון נקבע להיום והמשתתפים כבר קיבלו הודעה שהם יתחסנו בשבוע הבא, בדיוק כמו בתי האבות. מיותר לציין שאנשי הצוות מתחת לגיל 60".
2 צפייה בגלריה
הישרדות VIP
הישרדות VIP
הישרדות VIP
(צילום מסך)
בשבוע שעבר, בעקבות חשיפת ynet על מפורסמים שקיבלו הצעות להתחסן ראשונים - ואף אולי לקבל על כך תשלום, הודיע מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' חזי לוי כי על אף הרצון הטוב לשמש דוגמה, משרד הבריאות מתעקש כי החיסונים יינתנו לפי סדר העדיפויות שאותו קבע משרד הבריאות - צוותי רפואה ואנשי מעל גיל 60.
יש לציין כי הפקת "הישרדות" סגרה הסכם מול קופת חולים כללית בדבר החיסונים עוד בטרם יצאה הנחיית משרד הבריאות, ובטרם החלו התורים הארוכים לחיסונים.
2 צפייה בגלריה
מתחסנים בבית ה חולים איכילוב בתל אביב
מתחסנים בבית ה חולים איכילוב בתל אביב
"מיותר לציין שאנשי הצוות מתחת לגיל 60". חיסון לקורונה
(צילום: AP)
בעקבות הפרסום ב-ynet, מתמודדים נוספים בהפקת "הישרדות" מספרים כי אתמול יצרו איתם קשר מקופת חולים כללית כדי לתאם מועד חיסון להיום - זאת כאשר הוראת משרד הבריאות על איסור חיסון למי שאינו עונה על הקריטריונים יצאה כבר בשבוע שעבר.
רק כשעה אחרי פניית ynet הודיעו גורמים מקופת חולים כללית כי לאור הגבלת משרד הבריאות החיסונים לא יבוצעו.
מהפקת "הישרדות" נמסר בתגובה: "הפקת 'הישרדות' חתמה על הסכם עם הכללית עוד טרם וללא קשר לקווי טלפון או מערכות מחשוב כאלה או אחרות. המטרה היא להוציא צוות בריא לצילומים של תוכנית דגל - בטח ובטח כשרשת מובילה את המיזם 'בטוח שמתחסנים'".
מקופת חולים כללית נמסר: "אנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומחסנים בשלב זה רק בני 60 פלוס. הפקת התוכנית מיודעת בנושא".