בשל המצב הבטחוני והוראות פיקוד העורף, "פורטיסחרוף" מודיעים על דחייה נוספת של ההופעות שאמורות היו להיערך באמפי פארק רעננה.
5 צפייה בגלריה
פורטיסחרוף
פורטיסחרוף
פורטיסחרוף
(צילום: אורית פניני)
סיבוב ההופעות של ברי סחרוף ורמי פורטיס אמור היה להתקיים עוד לפני שנה, אולם נדחה בעקבות משבר הקורונה, וכעת בעקבות מבצע "שומר החומות", ההופעות נדחו שוב. ההופעה שאמורה הייתה להתקיים מחרתיים נדחתה ל-29 במאי, ההופעה של ה-20 במאי נדחתה ל-1 ביוני, ההופעה של ה-22 במאי נדחתה ל-5 ביוני, ההופעה של ה-23 במאי נדחתה ל-10 ביוני, וההופעה של ה-25 במאי נדחתה ל-12 ביוני.
בנוסף לפורטסיחרוף, נדחתה הופעתה של נינט טייב בבארבי בתל אביב, כמו גם ההופעה שהייתה אמורה להתקיים בבאר שבע.
המצב הביטחוני הוביל לביטולים מופעי תרבות רבים ברחבי הארץ עוד קודם לכן. ההופעה של חנן בן ארי, שהייתה אמורה להתקיים ב-12 במאי באמפי פארק בבאר שבע, נדחתה והיא תיערך ב-20 במאי. שתי הופעותיה של עדן בן זקן שהיו אמורות להתקיים באמפי קיסריה ב-13 במאי וב-15 במאי, נדחו גם הן. טרם נקבעו מועדים חדשים.
5 צפייה בגלריה
חנן בן ארי
חנן בן ארי
חנן בן ארי
(צילום: רז גרוס)
המופעים של ניקוס ורטיס שאמורים היו להתקיים לפני כשבוע בהיכל מנורה מבטחים נדחו. מההפקה נמסר כי יפורסמו תאריכים חדשים והכרטיסים יהיו תקפים. ורטיס אמר בתגובה: "אני באמת מקווה בכל ליבי שאחרי תקופה ארוכה של הקורונה שהייתה כמו מלחמה עיוורת, השלום יחזור בקרוב מאוד מכיוון שאנשים צריכים להרגיש חיים וחופשיים! אלוהים יברך את כולכם ומאחל שלום לעולם".
5 צפייה בגלריה
ניקוס ורטיס
ניקוס ורטיס
ניקוס ורטיס
(צילום: חגי דקל, משי בן עמי)
גם ההצגות "עבדאללה שוורץ" ו"בין המילים", שהיו אמורות להתקיים ב-12 במאי בתיאטרון בית ליסין, בוטלו. כמו כן, ההופעה של היהודים באמפי שוני נדחתה מאותו יום ל-1 ביוני, וגם ההופעה של ירמי קפלן במועדון הגריי ביהוד נדחתה ל-26 במאי. הופעתו של עדן חסון, שתוכננה ל-13 במאי באמפי באר שבע, נדחתה ל-18 במאי. גם הופעתו של אהוד בנאי שתוכננה לגבעת ברנר ל-13 במאי נדחתה, ותקיים ב-1 ביוני. בנוסף, מופע הסטנדאפ העל-חושי של שימי אטיאס, שהיה אמור להתקיים ב-13 במאי בראשון לציון, נדחה ל-4 ביוני. הופעתה של אתי אנקרי, שהייתה אמורה להתקיים ב-13 במאי בהיכל התרבות בתל אביב נדחתה ליום רביעי, ה-6 ביוני.
מועדון הבארבי בתל אביב, שאמור היה לארח ב-12 במאי את אלון עדר פרסם באותו בוקר: "לאור המצב וההנחיות (התקהלות מוגבלת עד 100 איש במקומות סגורים) אנו - צוות הבארבי וההפקה נדחה את המופע של אלון עדר לתאריך חליפי (שישלח לרוכשים בהודעה). לא יעלה על הדעת שבימים כאלה שהמדינה בוערת אנחנו נמשיך את הפעילות כאילו אנחנו לא חלק מהעם. שנדע ימים טובים ובטוחים יותר ושנגיע לשמוח ללא עננה מרחפת מעל ראשנו". גם הההופעה של דודו טסה, שהייתה אמורה להתקיים ב-13 במאי בבארבי, נדחתה ל-11 ביוני בצהריים וההופעה של פול טראנק שהייתה מיועדת ל-14 במאי נדחתה ל-2 ביולי.
5 צפייה בגלריה
יסמין מועלם, מארינה מקסימיליאן
יסמין מועלם, מארינה מקסימיליאן
יסמין מועלם, מארינה מקסימיליאן
(צילום: ירדן רוקח, דניאל קמינסקי)
באשדוד נדחתה הופעתה של מארינה מקסימיליאן שאמורה הייתה להתקיים ב-11 במאי במתחם החדש של זאפה, טרם נקבע תאריך חדש. גם הופעתו של אמן החושים נמרוד הראל בזאפה באר שבע נדחתה, ונקבעה מחדש ל-10 ביוני. באופקים נדחתה הופעתו של נדב אבקסיס.
בבאר שבע נדחו עוד שתי הופעות תרבות שאמורות היו להתקיים: נתן גושן באמפי פארק ויסמין מועלם בפורום. לשתי ההופעות טרם נקבע מועד חלופי.
5 צפייה בגלריה
נתן גושן
נתן גושן
נתן גושן
(צילום: אלי סגל)
הופעתו של ישי ריבו בזאפה אמפי שוני נדחתה גם היא. מהפקת המופע נמסר: "בלב כבד החלטנו לדחות ולא לסכן את 1,500 רוכשי הכרטיסים באוויר הפתוח וללא איזור ממוגן. ליבנו עם תושבי הדרום, עם הפצועים ומשפחותיהם ועם חיילי צה"ל היקרים. ניפגש בימים שמחים יותר". גם תיאטרון הבימה הצטרף לגל הביטולים, וביטל אמש את המחזמר "בוסתן ספרדי".
הביטולים נובעים מההסלמה שהחלה בעקבות שיגורי רקטות לדרום ומרכז הארץ, ועל פי הוראות פיקוד העורף שנאלץ להגביל התקהלויות עד להודעה חדשה.
פורסם לראשונה: 11:36, 11.05.21