בתאגיד השידור כאן עובדים מהר: לאחר חשיפת ynet הבוקר (ה׳) את ההחלטה לשדר את קדם אירוויזיון 2021 לראשונה בערוץ כאן - הודיעו בתאגיד השידור הציבורי כי מי שתנחה את התוכנית היא מנחת אירוויזיון 2019 לוסי איוב.
בתאגיד השידור כאן עדיין לא החליטו באיזו מתכונת יבחרו את הנציג הישראלי לאירוויזיון, אולם ידוע כי יפיצו קול קורא לחברות הפקה להציע פורמטים חדשים שייסעו לגבש את תוכנית הקדם.

1 צפייה בגלריה
לוסי איוב
לוסי איוב
לוסי איוב
(צילום: gettyimages)
החלטת התאגיד לשדר קדם באופן עצמאי מסיימת שבע שנים מוצלחות במיוחד של שיתוף פעולה עם "הכוכב הבא" של קשת, שבמסגרתו הצליחו המתמודדים להעפיל פעם אחר פעם לגמר התחרות.
יש לציין כי נבדקת אפשרות ליצור שיתוף פעולה אחר עם אחד מהערוצים, במסגרתו ישודרו חלק מהתכנים של קדם האירוויזיון בערוץ כאן וחלק בערוץ שייבחר במכרז, אולם מדובר כרגע רק בשלב הרעיון ולכך נדרש גם ייעוץ משפטי. בכל מקרה כך או כך - בשנת 2021, בחירת הנציג לאירוויזיון תשודר בכאן 11.
הבחירה באיוב שהנחתה את האירוויזיון בתל אביב כלל לא מפתיעה שכן היא מוערכת במיוחד על ידי מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ, שהתעקש בזמנו שתהיה חלק ממנחי האירוויזיון. מה שכן מפתיע הוא שהבחירה באיוב נעשתה עוד לפני שבכלל ידוע איזו תוכנית תבחר את הנציג הישראלי לאירוויזיון.