רוני פיטרסון, אחד מהגיטריסטים הגדולים בארץ, הלך לעולמו בפתאומיות בספטמבר השנה והוא בן 62. היום (ד') יוצא לאור השיר האחרון שעליו עבד באולפן - דואט עם בתו בת ה-15, ניקול. את המילים ל-Ray of Light כתבה אישתו, נילי פיטרסון, ועל הלחן אמון שלום חנוך. פיטרסון הקליט את השיר אך לא הספיק לסיימו, לכן אישתו ובתו לקחו על עצמן את המשימה להשלים את יצירתו האחרונה ואף צילמו קליפ המלווה את עבודתן ושזור בתמונות משפחתיות של פיטרסון לאורך השנים.
בחודש הבא, חבריו של פיטרסון ושותפיו לבמה יקיימו מופע לזכרו בשם "הבלוז האחרון". בערב שיתקיים ב-27 בינואר 2020 בהיכל התרבות בתל אביב, יופיעו שלום חנוך, ברי סחרוף, אהוד בנאי, זאב נחמה, היהודים, מרגול, מיי פינגולד, ירמי קפלן, אריק סיני, דני רובס ועוד רבים. את הערב יפתחו ארז נץ, יהודה עדר, שמוליק בודגוב וצלי סיגלסקי (שליחי הבלוז) במחווה של גיטרות למי שנחשב לאחד מטובי הבלוזיסטים בארץ. יואב קוטנר ינחה את האירוע שמפיקה נילי פיטרסון והמפיק המוזיקלי הוא עדי רנרט.
1 צפייה בגלריה
רוני פיטרסון
רוני פיטרסון
רוני פיטרסון
פיטרסון נולד בגרמניה אך גדל בארצות הברית. הוא הגיע לישראל והצטרף ללהקתו של שלום חנוך ב-1987, עימו שיתף פעולה שנים רבות. במשך השנים עבד עם טובי האמנים בארץ כמו מאיר אריאל, רמי קלינשטיין, ריטה, יזהר אשדות, יובל בנאי, דפנה ארמוני ורבים אחרים. בשנות ה-90 פצח גם בקריירת סולו שכללה חמישה אלבומים והופיע בארץ ובעולם, הוא שיתף פעולה עם אמני בלוז רבים וגדולים כמו בי.בי קינג ונודע כאחד מהגיטריסטים הטובים בארץ.