הבעלים של מועדון הבארבי בתל אביב, שאול מזרחי הודיע היום (שבת) כי מחר יפתח בשביתת רעב מול בית ראש הממשלה בירושלים, כמחאה על הפגיעה הכלכלית והיעדר פתרונות, לדבריו.
מועדון הבארבי לא נכלל במתווה של משרד התרבות, שאמור לאשר פתיחת אולמות אירועים ומוסדות תרבות ב-14 ביוני - ומזרחי לא רואה תקווה באופק.
2 צפייה בגלריה
שאול מזרחי
שאול מזרחי
שאול מזרחי
(מתוך עמוד הפייסבוק של מועדון הבארבי)
"מחר על הבוקר אני שובת רעב מול בית ראש הממשלה, עד שייתנו לי פתרונות על הפיצויים ושיפתחו את העסק שלי. אני מזמין את כל תעשיית המוזיקה. לא אזוז משם גם אם ימות העולם", אמר מזרחי ל-ynet. "לגווע בבית או מול בית ראש הממשלה - זה אותו דבר".
מזרחי, מהקולות הבולטים במאבק של אנשי תעשיית התרבות בעקבות הפגיעה הכלכלית מאז משבר הקורונה, כתב בפייסבוק על החלטתו: "זהו, סופית נשברתי! שלושה חודשים ללא עבודה, ללא אופק וללא פיצויים. מילים והבטחות בלי סוף... נחנקתי! לאף אחד לא אכפת...
"החלטתי שמחר בבוקר אני, שאול מזרחי, עולה לשבות רעב מול בית ראש הממשלה. לגווע ברעב או לשבות רעב זה הינו הך. עולה ולא יורד עד שחוזר למפעל החיים שנקרא בארבי. לא נותרה לי ברירה, שלושה חודשים ללא פיצויים וללא אופק השאירו אותי בעלטה".
2 צפייה בגלריה
"מה ההבדל בין זה לשאר מוסדות התרבות". מועדון הבארבי
"מה ההבדל בין זה לשאר מוסדות התרבות". מועדון הבארבי
"מה ההבדל בין זה לשאר מוסדות התרבות". מועדון הבארבי
(צילום: בני דויטש)
בשיחה עם ynet מזרחי אף הוסיף כי הציע למשרד הבריאות והתרבות מתווה שיאפשר לפתוח את המועדון. "המקום יכול להכיל 960 איש. במתווה שהצעתי, 750 אנשים יכולים להיכנס ב-3 קפסולות נפרדות - ולא אושר. מה ההבדל בין זה לשאר מוסדות התרבות?".