כמעט שאין תחום שלא נפגע מנגיף הקורונה וההגבלות שבאו בעקבותיו. אבל אחד התחומים שנפגעו קשה במיוחד הוא ענף האירועים והחתונות. כבכל שנה עם בוא האביב מתחילות לצאת הזמנות, שמלות נתפרות והשיא מגיע בקיץ כשזוגות רבים ממסדים את אהבתם. אלא שהשנה זוגות רבים נאלצו לדחות את האירוע המרגש בחייהם ואפילו יותר מפעם אחת.

לקראת יום האהבה העברי, שחל בט"ו באב בשבוע הבא, הזמר מוש בן ארי הודיע כי יוציא שיר אהבה חדש "את שומעת", עם אפשרות מרגשת במיוחד לזוגות שביטלו או דחו את חתונותם בגלל הקורונה.
בשיתוף פעולה עם ynet, מציע הזמר הופעה אינטימית ומיוחדת אצלו בחצר. אז אם גם החתונה שלכם נפגעה בשל הקורונה - ספרו לנו על הרגע הכי רומנטי שלכם בעמוד הפייסבוק של ynet ואולי תזכו לראות הופעה חד פעמית אצל מוש בן ארי בחצר.
"חלק מהשליחות של אנשי המוזיקה והאמנים, בכלל, ושלי בפרט, זה לשמח ולרגש", כתב בן ארי, "בחרתי להוציא את השיר החדש דווקא בט"ו באב שמסמל אהבה שלה אנחנו זקוקים יותר מכל".
1 צפייה בגלריה
מוש בן ארי
מוש בן ארי
מוש בן ארי
(צילום: דניאל אלסטר)
בכפוף לתקנון הפעילות. המופע מוגבל למספר משתתפים ויקוים לפי הנחיות הגורמים המוסמכים, שצפויות להשתנות עד למועד המופע. בהתאמה, יתכנו שינויים בין היתר, ביחס לאופן קיום המופע (כמות משתתפים בקהל) ואף דחייתו למועד אחר.