אדל בספלוב רגילה לביקורות. כך, לדוגמה, היא לא מצטערת לרגע שנסעה לצילומי תוכנית ריאליטי בברזיל והותירה תינוקת בת תשעה חודשים אצל ההורים של בעלה. "ילד לא מגיע כדי לעצור את החיים של אמא ואבא", אומרת כוכבת הריאליטי בריאיון זוגי ל-ynet, כשבעלה מאץ' (מצליח) עבד לצידה. "הרגשתי שאני יכולה לחזור לעבוד. כל אמא יכולה להחליט מה שבא לה. ואם החלטתי לצאת ל'זוג מנצח' - זה היה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים שלי. אמנם בהתחלה בכיתי והיה לי קשה, אבל זה עובר. חזרנו אחרי כמה שבועות והיא הייתה בשיא, הכל היה טוב. לא היו לי רגשות אשם".
5 צפייה בגלריה
זוג מנצח
זוג מנצח
"לא היו לי רגשות אשם". מאץ' עבד ואדל בספלוב בהשקת "זוג מנצח"
(צילום: אמיר מאירי)
בספלוב רק בת 27 וכבר השתתפה כמעט בכל תוכנית ריאליטי אפשרית. הראשונה שבהן צולמה כשבספלוב בקושי הייתה בת 18 - "המירוץ למיליון", אחר כך השתתפה ב"איט גירלז" וב"היחידה", עשתה סיבוב בבית "האח הגדול" ועכשיו היא לקחה את מאץ' לטיול בברזיל עבור צילומי תוכנית הריאליטי "זוג מנצח", שחוזרת הערב (ב', רשת) למסך אחרי היעדרות ארוכה.
"ריאליטי זה דבר טוב", פוסקת בספלוב בביטחון. "אתה מקבל פרנסה, לא רק כסף מהתוכנית. בעקבות ההשתתפות מגיעים עוד כספים, כמו קמפיינים וכדומה".
5 צפייה בגלריה
"ריאליטי זה טוב, זאת פרנסה". בספלוב (משמאל) מתוך "איט גירלז"
"ריאליטי זה טוב, זאת פרנסה". בספלוב (משמאל) מתוך "איט גירלז"
"ריאליטי זה טוב, זאת פרנסה". בספלוב (משמאל) מתוך "איט גירלז"
(צילום: אלדד רפאלי)
אבל כמה אפשר? "הייתי בהיריון וילדתי אז הביקוש ירד. אבל אין משהו יותר טוב מלעשות ריאליטי - גם להתפרנס, גם לחזור לתודעה. אני לא רואה בזה משהו רע, זאת האמת".
מאץ', עכשיו אתה גם בתמונה. זה מלחיץ? "אני אגיד לך למה זה לא הלחיץ אותי - כי מאוד הייתי בטוח בזוגיות שלנו. לבד לא הייתי הולך לשום מקום". בספלוב מתפרצת לדבריו ומחדדת, "אתה גם אחר כך לא תלך לשום מקום לבד", ועבד ממהר להוסיף: "ידעתי שיש לי את אשתי, שהיא המשענת שלי".
למה את אומרת שהוא לא יילך לבד? בספלוב: "מאץ' לא צריך להיטחן בריאליטי, זו הפרנסה שלי. יש לו כבר את הפרנסה שלו. ואגב, אני חושבת שהוא הרבה יותר כוכב ממני".
כפועל יוצא מהיותה כוכבת ריאליטי, בספלוב מתהדרת גם בטייטל של כוכבת רשת, בעוד שמאץ' מגדיר את עצמו מסעדן, על אף שבספלוב מתקנת שהוא "בעלים של כמה מסעדות". הם נשואים שנתיים, אבל מתחזקים זוגיות כבר שמונה שנים. שניהם בני 27 ומגדלים את בתם שייה בהרצליה.
5 צפייה בגלריה
אדל בספלוב ומאץ' עבד מתוך "זוג מנצח"
אדל בספלוב ומאץ' עבד מתוך "זוג מנצח"
"הוא הרבה יותר כוכב ממני". בספלוב ועבד מתוך "זוג מנצח"
(צילום : רונן אקרמן)
את הזוגיות שלהם יחשפו השניים לעיני כל בתוכנית טלוויזיה שבוחנת זוגות מפורסמים כמו איגי וקסמן ועתי שולברג, איציק זוהר וארוסתו לאורה ועוד רבים, אולם הזוגיות של בספלוב ומאץ' כבר מזמן הפכה לנחלת הכלל, שאותגרה על ידי לא מעט שמועות.
איך אתם מתמודדים עם כל הפרסומים והשיח הציבורי סביב הקשר שלכם? בספלוב: "לפני הנישואים הוא לא היה ילד טוב ירושלים. בהתחלה זה היה מאוד קשה. היה קטע שנפרדנו, הייתי במועדון ומישהי אמרה לי 'אתמול הייתי עם מאץ''. זה היה לפני הנישואים, אז עניתי לה - 'נהנית'?'. בשמונה שנים של זוגיות עברתי איתו הרבה וכל החיים עוד לפנינו. אני מלאה בביטחון לגבי הזוגיות שלי וגאה בעצמי בתור אמא ובו כאבא, ושום דבר לא יכול להזיז אותי. שמועות ורוע תמיד יהיה. כשבוחרים בפרסום צריך לדעת לקבל תגובות טובות וצריך לדעת לקבל תגובות רעות. זה העולם ואם נכנסתי אליו אני צריכה להגיד תודה שאני מעניינת, וזה הכול. זה חלק מזה. רק אני יודעת מה יש לי בבית ורק אני יודעת במה זכיתי ואני מאחלת לכל הנשים לזכות כמו שזכיתי מכל הכיוונים. היה לי קצת קשה וזאת לא הייתה דרך קלה, אבל הגעתי לנחלה שלי".
מאץ': "אני אעשה סדר. שמועות, כשמן כך הן - שמועות. אני יודע שכל עוד אשתי מאמינה לי וכל עוד המשפחה שלי יודעת עם מי הם חיים - כל השאר לא מעניין אותי. אם זה היה מציק לה באמת והייתי יודע שהיא לא בוטחת בי, הייתי לוקח קשה ונלחם על חפותי, אבל ברגע שאשתי יודעת עם מי היא חיה - השאר לא מעניינים אותי".
5 צפייה בגלריה
זוג מנצח
זוג מנצח
"אם זה היה מציק לה - הייתי נלחם על חפותי". בספלוב ועבד
(צילום: אמיר מאירי)
לא רק שמועות על הזוגיות מעסיקות את השניים. בחודשים האחרונים, בספלוב ועבד מצאו את עצמם במוקדה של סערה גדולה ברשתות החברתיות בעקבות סטורי שפרסם מאץ' באינסטגרם ובו הוא מקלל את בתם ואומר לה "אמא שלך זונה" - סרטון שגרר לא מעט ביקורת.
למה לעשות דבר כזה? מאץ': "לא חשבתי שאני מעניין מישהו ולא חשבתי שמישהו רואה את הסטורי המטופש. גיליתי שאני מעניין רק אחרי שהוא עלה. אני לא אומר שזה יפה, ואני לא חושב שצריך להתנהג ככה. מנקודת המבט שלי זה היה מצחיק, אבל אולי זה הצחיק רק אותי ואם מישהו נפגע מזה - סליחה. אבל מפה ולהגיע להד התקשורתי שזה קיבל ולאחל לי את האיחולים שאיחלו לי - אני חושב שלקחו את זה שלב אחד מוגזם מדי".
חשבת שזה מצחיק לקלל תינוקת? עבד: "נראה לך שבאמת הייתי יכול לקלל אותה? הייתי מקבל שתי סטירות".
בספלוב: "זאת הסיטואציה שהייתה באותו רגע, ולאותו רגע זה היה נראה מאוד נכון ומאוד טבעי. היום אפשר למחוק סטורי, וגם היה אפשר לא להעלות אותו. אבל הוא הרגיש מספיק אותנטי כדי להראות אהבה לבת שלו,ומה שנהיה מזה היה מגעיל. אני חושבת שגם האינסטגרם שלי ושל מאץ' הוא אותנטי, אין מה לעשות. אני לא בעד שידבר ככה, ואם אתה היית רואה מהצד, היית אומר פתאום כמה הוא אוהב אותה".
איך להגיד לילדה בת שנתיים "אמא שלך זונה" זאת הפגנת אהבה? עבד: "כל החיים אמרתי שלא אתחתן עם רוסיה, והרצתי עוד כמה שנים קדימה את מה שאדל ושייה יעשו ממני. שהן הולכות לדבר לי ברוסית, שהן ירכלו עליי ברוסית, אם הן רוצות שאבא לא ישמע משהו - הן ידברו לי ברוסית. זה היה ממקום תמים".
אז יצא לך עקום? עבד: "יצא לי עקום אתה אומר? לא התכוונתי לזה כמו שזה יצא. זאת לא הייתה הכוונה שלי. אם הייתי חושב שיש בזה טיפה של משהו רציני או אמיתי, לא הייתי עושה את זה. אני לא טיפש. יכול להיות ששגיתי בשיקול דעת שלי".
אדל, את לא מרגישה שיש לכם אחריות עם כל כך הרבה עוקבים ברשתות? בספלוב: "לא העליתי משהו שהוא לא מקובל. אני לא אעלה אלימות. האינסטגרם שלי אותנטי בתור חיי משפחה, חיי זוגיות. אני לא מעלה משהו שיכול לפגוע בנערות או נערים. אני אמא, אני לא שם. אבל אני כן אראה את החיים שלי - שלפעמים גם טוב וגם רע. לא מזמן אמרו משהו על הבת שלי וזה פגע בי. אני, אדל, מאוד חסינה לזה, אבל מה יקרה לה כשבעוד חמש שנים היא כבר תגדל ותבין ויגידו לה את רוסיה?".
את מרגישה שמתייחסים אליך שונה בגלל המוצא שלך? בספלוב: "כן. התביישתי בזה שהייתי רוסיה. בכיתה א' ו-ב' התביישתי בשם משפחה שלי. הילדים היו צוחקים עליי ואני חושבת שזה השתנה בשנים האחרונות, אבל עובדה שיש עדיין אנשים קטנים ומסכנים שכותבים את הדברים האלה ברוע לילדה בת שנתיים. אני לא יודעת כמה היא תהיה חזקה".
5 צפייה בגלריה
אדל בספלוב כתבה קניות
אדל בספלוב כתבה קניות
"אני לא יודעת כמה היא תהיה חזקה". בספלוב עם בתה שייה
(צילום: ענת מוסברג)
אז למה לחשוף אותה? בספלוב: "למה שאחשוף את החיים שלי ואותה לא? אני בוחרת לחשוף את החיים שלי כרגע, והיא חלק מהם. בגיל שנה חשפתי אותה ולקחתי בחשבון שזה יוביל לתגובות לא נעימות. אבל תגובות גזעניות? ממש לא חשבתי שיהיו. ברגע שאני חשופה לביקורת היא חלק מזה ואני מקבלת את זה בידיים פתוחות. אבל אני חושבת שיש גבול, וגזענות היא משהו שעובר גבול".
גיליתם על עצמכם במהלך צילומי התוכנית משהו חדש שלא הכרתם בשנות הזוגיות שלכם? עבד: "ידענו שאנחנו חזקים אבל התוכנית נתנה גושפנקה לכמה אנחנו מכירים אחד את השנייה, ושם אנחנו באמת חזקים כזוג - כמאץ' ואדל. אני חושב שהגענו לעוצמה בזוגיות שלנו ב'זוג מנצח'. היא לא חידשה לי כלום, היא הייתה בדיוק כמו שאני מכיר אותה ורק נתנה לי הוכחות שמה שאדל תמיד אומרת לגבי זה נכון - היא אמרה שהיא מכירה אותי גם מבלי שאדבר. אמרתי לה 'אין מצב שאת יודעת מה אני חושב', והיא הוכיחה שכן. הזוגיות שלנו חזקה יותר מכל ריכול. חד משמעית".
מה תעשו עם הכסף אם תזכו? עבד: "שרק נגיע לסיטואציה שנזכה - ונראה".