ברוכים השבים לשנות ה-80: ניק קרשאו, לימאהל (כריסטופר האמיל) וסולן להקת ג'וני הייטס ג'אז, יופיעו בארץ במסגרת "נשף רוק" ב-25 באפריל בלייב פארק בראשון לציון. מחיר כרטיס להופעה ינוע בין 199 שקלים ל-269 שקלים.
2 צפייה בגלריה
לימאהל ניק קרשאו
לימאהל ניק קרשאו
לימאהל וניק קרשאו
(צילום מסך)
קרשאו היה כוכב פופ ענק באייטיז, כ-8 משיריו הגיעו לצמרת המצעד הבריטי, בהם Dancing Girls, I Won't Let the Sun Go Down on Me, Human Racing ואחרים. בשנת הפריצה הגדולה שלו 1984, הוא גם הוכתר כזמר השנה בישראל, ושנה לאחר מכן הופיע במופע הלייב אייד המפורסם. בשנת 2009 הוא היה אמור להגיע לארץ ל-3 הופעות אולם הן בוטלו. הוא המשיך ליצור ולכתוב גם עבור אמנים אחרים ואלבומו האחרון יצא בשנת 2012.
לימאהל, שם הבמה של כריסטופר האמיל, היה סולן להקת הפופ-ניו וויב הבריטית קג'גוגו. היא נודעה בעיקר בזכות הלהיט Too Shy, שהגיע לראש המצעד הבריטי ב-1983 ולמקום החמישי במצעד האמריקני. שנה לאחר מכן ואחרי שהסתכסך עם הלהקה ועזב אותה, לימאהל הוציא כאמן סולו את שיר הנושא של הסרט "הסיפור שאינו נגמר" וגם איתו זכה להצלחה רבה.
2 צפייה בגלריה
לימאהל
לימאהל
לימאהל - גרסת שנות ה-2000
(AP)
קרשאו, לימאהל וקלארק דאצ'לר, סולן להקת ג'וני הייטס ג'אז המוכרת בעיקר בזכות הלהיט מ-1987 Shattered Dreams - יופיעו בארץ במסגרת "נשף רוק" - המופע השנתי של אביב גפן והתעויוט והשנה בסימן אייטיז - בו יתארחו לצד האמנים הבינלאומיים גם אמנים ישראלים: ברי סחרוף, אביתר בנאי, אסף אמדורסקי, שלומי שבן, אמיר דדון ושרון ליפשיץ.