בתוכנית הסאטירה של גלי צה"ל "סטטוס קוו" עוררו מהומה ברשתות החברתיות בעקבות בדיחה על יוני נתניהו ז"ל, מפקד סיירת מטכ"ל שנפל בעת מבצע החילוץ באנטבה ואחיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בעקבות המקרה, תחנת גלי צה"ל התנצלה ומפקד התחנה ערך שיחת הבהרה לצוות התוכנית, שם ביקש שמקרה כזה לא יחזור.
"בגלי צה"ל דוגלים בחופש הביטוי והסאטירה, אך בגבולות הטעם הטוב", נמסר מהתחנה הצבאית, "במקרה זה, מדובר היה בבדיחה לא מוצלחת שנאמרה במסגרת תוכנית סאטירה ואנו מתנצלים בפני מי שנפגע. בעקבות הדברים, ערך מפקד גלי צה"ל שיחת הבהרה עם עורכת התכנית והמגישה הראשית".
בתוכנית הסאטירה של גלי צה"ל נאמר כי "השבוע חזרו מאוגנדה ראש הממשלה שלנו, ומשענת חיינו, הצלע של המדינה... ושרה נתניהו מביקור חברי באוגנדה. פוטין הבטיח לביבי שהוא יחזיר לו את יוני. בסוף זה לא קרה והם נאלצו לפגוש במקום את נשיא אוגנדה".
תוכנית הסאטירה בתחנה הצבאית משודרת פעם בשבוע, בימי חמישי, עם חברי פאנל מתחלפים. זו אינה הפעם הראשונה שהתוכנית מצליחה לעורר את זעם המאזינים, כשבעבר אחד הפאנליסטים סיפר בבדיחות הדעת: "הייתי רוצה לשחרר את יגאל עמיר. לא יודע, בשנים האחרונות רוצח ראש הממשלה לא נשמע לי כל כך רע". זמן קצר לאחר מכן התנצל המשתתף על האמירה ובגלי צה"ל מיהרו להתנער.