בוקר טוב, רווקים מאוחרים שכמוכם. אנחנו בעיצומה של הספירה לאחור לגמר העונה, שנקבע לערב הקודם ליום הבחירות. נכון לכרגע מדובר בטיימינג המושלם - כולנו נרצה לשכוח מהגמר הזה ומהעונה הזאת כמה שיותר מהר, ולעבור ללא דיחוי לדבר הבא שאותו נרצה לשכוח בהקדם האפשרי, הבחירות. בוקר טוב בעיקר לליאור כלפון, שסוף סוף הגשים חלום ויצא הביתה. אם לא צפיתם בו בריאיון היציאה על המדרגות לא ראיתם עליצות מהי. הוא טוען שהוא עומד לצפות עכשיו בכל העונה כדי להבין את ההקשרים, אבל הנה תשורתי הצנועה לאיש שעזב את הבית שבוע וחצי לפני הגמר: אל. לך הביתה, חבק את האהובים שלך, תכין את עצמך למנת חיסון אם תרצה, אל תתקרב לטלוויזיה. אם אתה ממש סקרן בוא אני אסכם לך את זה: יהודה יהודה יהודה יהודה יהודה, יהודה ואלמוג, ראש על הכביש, ג'וזי פאפי ג'וזי פאפי, יש לנו מנצח, עוד עונה בקיץ. זהו. יו אר גוד טו גו.
אנחנו, שאיננו ליאור כלפון, נותרנו עם הבית הנרפה ביותר בתולדות "האח". חסרונם של לפחות שני שחקנים דומיננטים שהודחו או פרשו במהלך העונה - גל ודרור - והיו אמורים להגיע לגמר, מורגש מאי פעם. ההריסות שהשאיר יהודה לא מאפשרות בניית עלילות חדשות ולכן התוכן שלנו מורכב מריבים על קוקילידה או עגבניות שמוצמדת להם מוזיקת צחצוח חרבות, בתקווה שהצופים יקנו את ההתניה הפבלובית ויאמינו שמדובר בריב מכונן. קצת כמו בפארודיה על סרטי אימה. אתם מוזמנים לנסות את זה בבית, אגב. נגמר לכם החלב? פה פה פה פה פם!! הסוללה שלכם עומדת להיגמר והמטען בחדר השני? פה פה פה פה פם!! פיצי עבר למיטה של הגדולים בגיל חודש? פה פה פה פה פם!!! חיים דרמטיים ומלאי עניין מובטחים.
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
אין צורך להשלים את העונה, באמת. ליאור מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
באין ציפור שיר גם עורב ,הוא זמיר, אומר הפתגם, ובלית ברירה נותרנו עם שאריות מחוממות בפעם המי סופר כמה של האין-רומן בין ג'וזי פאפי לקארין נטולת התוכן האנושי. העובדה שקארין הגיעה עד לפה אומר שהיא עשתה לפחות משהו אחד נכון. מה ששלה שלה, ואת זה אי אפשר לקחת לה: קארין היא אלופת הבית בדילוגים. זאת לא מיומנות שהיא פיתחה בנווה אילן, זה כישרון שהיא הגיעה איתו מהבית ואף דיווחה עליו כדין בתעודת הזהות שלה. ואכן, במהלך העונה קיבלנו המחשה מעשית שמדגימה עד כמה היכולת לדלג בזמן משלולית לשלולית היא קריטית כשכל מה שיש לך להציע זה מגפיים. בטח בעונה שבה את מוקפת במקדמי עלילה טבעיים ואת מתקשה לייצר אחת משל עצמך כי בואי, קודם תלמדי להרכיב משפט אחד קוהרנטי בעברית ונתקדם משם.
קיומה של קארין, כך למדתי במהלך העונה, הוא תלוי קיומו של אובייקט פלרטוט סמוך. בתחילת העונה היא זרחה כשהיא מג'נגלת בקלילות עם שלושה זכרים שהקיפו אותה באורביט מעגלי, כמו זרעים שמקיפים ביצית. מערכת היחסים הראשונית שלה לא האריכה ימים עם הדחתו של דיוויד ומאז הזכרים הפנויים הלכו ואזלו – רמי נמשך ללינור, תום התאהב בגל, ג'וזי המעריץ הנצחי - זה שתמיד אפשר להרים אליו טלפון ולדעת שהוא יגיע באמצע הלילה אפילו אם הוא מרצה מאסר במיסיסיפי - פצח במערכת עם נועה יונני, ואפילו דניאל, שהוכנס בדיוק למטרה הזאת, יורט בשלב מאוד ראשוני אחרי שנענה לפלרטוטים שלה והתקדם מהר מדי. בצר לה קארין אפילו פיתחה מיני-קראש על יהודה, שנוא נפשה והאיש שהיא עצמה ניסתה להדיח, כי היא ידעה שזה עדיף על כלום. אם לא יהיה לה מישהו לשחק מולו, אם לא יהיה קהל עם פוטנציאל רומנטי שעליו היא תוכל לפנטז ואותו היא תנסה לצוד, לא יהיה לה בשביל מה לקום בבוקר. מוות. רק חול וחול וימים שלמים במיטה בלי סיבה לעשות פן.
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
שבוע נוסף זה כל מה שהיא צריכה. קארין מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
קארין היא מסוג הנשים ש"נשים אחרות לא מסתדרות איתה", כשברוב המקרים הסאבטקסט הוא ש"זה בגלל שהן מקנאות בה". אבל גם כשנשים כמו גל או לינור מנסות להתחבר איתה לעומק זה לא קורה, כי היא מוכוונת נוכחות גברית. שבוע לפני הגמר, לקארין אין ברירה אלא לחזור לבחור הראשון שדחתה בכניסה לבית. במערכת השקלולים שלה לא מדובר באופציה רעה - הזמן עשה לג'וזי רק טוב. הוא הפך לחביבו של האח ועלה על המסלול המהיר לניצחון בעונה הזאת, תמורת המחיר - הפעוט, אל תהיו קטנוניים - של כמה התקפי חרדה, צלקות נפשיות בצורת הקלטה של אמא שלו ושבץ קטן, כפי שנלמד השבוע כשהאח יעשה לדיירים "בה!" ואז יקרא לזה פרק. עכשיו ג'וזי וקארין נופלים זה על צווארה של זו, ג'וזי סוף סוף הצליח להשיג את הבחורה היפה וקארין תרוויח עוד שבוע בבית, ושבוע זה כל מה שהיא צריכה.
שתי הצבעות חשובות עומדות בפנינו בשבוע הבא. האחת היא לכנסת ישראל, השנייה היא למעמד גמר העונה. באף אחד מהמקרים המועמדים הם לא מי יודע מה. האנשים שהייתי רוצה לראות בשני המקרים כבר פרשו מהמירוץ והדבר היחיד שנשאר לי הוא לשלשל פתק כלשהו עם הרע במיעוטו ולקוות שנצליח להחזיק מעמד עד הפעם הבאה. כלומר, עד הקיץ. תהיו חזקים.