כוכבת "נני", לורן ליין, טוענת בריאיון לאתר Vice כי השחקן הוותיק וואלאס שון ("הנסיכה הקסומה") הטריד אותה מינית, כשהגיע להופעת אורח בסיטקום המצליח במהלך עונתו השנייה ב-1994.
3 צפייה בגלריה
וואלאס שון
וואלאס שון
וואלאס שון
(צילום: AP)
בריאיון שפורסם בסוף השבוע האחרון, ליין - שגילמה את סיסי בבקוק, שותפתו לעסקים של מקסוול שפילד המאוהבת בו בסתר - טענה כי שון הכניס את לשונו לתוך אוזנה כשנפרד ממנה לשלום בתום שבוע שבמהלכו, לדבריה, שוחחו על "ספרות וכתיבה, ואיך זה להיות מחזאי".
3 צפייה בגלריה
לורן ליין
לורן ליין
לורן ליין
(צילום: CBS)
הווידוי של השחקנית בת ה-60 נחשף בכתבה שערך עימה האתר, במסגרת סדרת ראיונות עם כוכבי עבר שנעלמו מאור הזרקורים. "אני אהיה פאקינג כנה", אומרת ומשחזרת השחקנית לשעבר בריאיון, "אני הולכת לכיוון חדר ההלבשה שלי והוא עוזב בחזרה לניו יורק, אז התחבקנו חיבוק פרידה, והוא הכניס את הפאקינג לשון שלו לתוך האוזן שלי".
"אני זוכרת שלקחתי צעד אחורה ובפנים הרגשתי מעין מוות קטן, כי זה הרגיש כאילו - זה כל מה שהיה השבוע האחרון? לא באמת נהנית לדבר איתי? זה היה נורא". השחקנית הוסיפה וסיפרה כי לא חשבה כי השחקן, שמבוגר ממנה ב-18 שנה, עשה זאת בטעות, והגדירה את זה כ"מעשה מיני לא רצוי". "לא צפיתי את זה בשום צורה, כי שום דבר שעשינו או דיברנו עליו היה באווירה של… כלומר, למה שמישהו יכניס את הלשון שלו לאוזן של מישהו? זה היה ממש שובר לב עבורי".
אתר Vice שוחח עם מקורב לליין, שביקש לשמור על אנונימיות כדי לא לפגוע בקריירה שלו, והוא אישר כי השחקנית סיפרה לו על התקרית כבר ב-2011.
3 צפייה בגלריה
מתוך "נני"
מתוך "נני"
מתוך "נני"
(צילום: CBS)
בנוסף, השחקנית סיפרה כי עם ירידת התוכנית ב-1999, היא חשה שדוחקים אותה מחוץ להוליווד, וכתוצאה מכך בחרה להמציא את עצמה מחדש והחלה ללמד תיאטרון באוניברסיטה בטקסס. עם זאת, עלייתה המחודשת של הסדרה ל-HBO מקס באפריל האחרון החזירה אותה לשיח, וכמו כן, את ההתעניינות בשחקנית שנעלמה.
שון, כיום בן 77, הכחיש מצידו את המעשה. "בכל 77 שנותיי, מעולם לא הכנסתי את הלשון שלי לאוזן של מישהו", כתב בהודעת מייל. "לא שאני מגנה את מי שכן, אם יש כאלה. אם התחבקנו לשלום, אולי נישקתי אותה על הלחי?".
שחקני הסדרה שכיכבו לצידה - פראן דרשר, צ'רלס שונסי (שפילד) ודניאל דיוויס (ניילס) - לא התייחסו עד עתה לטענות.