חודשים ארוכים בבית "האח הגדול" הגיעו אמש (ב') לסיומם עם שידור פרק הגמר, שבו הוכרזה זהבה בן כמנצחת הגדולה של הערב. לאחר שגילו במפתיע על קיום הגמר ללא כל התראה מוקדמת, והוצאו בזה אחר זה בפיג'מות, בן זכתה למייקאובר קל עם זכייתה. בריאיון ל-ynet, היא סיפרה על ההלם שתקף אותה בתחילת הערב: "לא האמנתי, השתוללתי - 'אני הולכת לראות את בן!' (בנה של זהבה, ג"י). זה היה מפתיע".
בשיר שלך ביקשת קצת מזל. את מרגישה שאחרי 30 שנה של קריירה המזל הגיע? "בטח", היא עונה וממשיכה. "אני חושבת שאבא ואמא שלי היו לידי במשך כל התקופה הזאת שהייתי בפנים. התפללתי הרבה וגם התפללתי שתיגמר הקורונה ושנחזור לבמות, וגם לבריאות. ברוך השם זה חלום".
על פי מנהליה, כל הכרטיסים למופע שלה בקיסריה כבר נמכרו, ובן מכנה את זה "חלום". האם, מעתה, תצליח לשמור על יציבות בקריירה הפורחת מחדש? "אני אשמור על זה", היא מבטיחה. הזכייה, לדבריה, כמעט והתפספסה. "רעדתי מפחד (בכניסה לתוכנית, ג"י), רצית ללכת אחרי חודש וחצי אבל האח שכנע אותי להישאר ונשארתי. אמרתי שאתן את כל כולי ואני שמחה שנשארתי".
3 צפייה בגלריה
זהבה בן זוכה ב"האח הגדול"
זהבה בן זוכה ב"האח הגדול"
זהבה בן זוכה ב"האח הגדול"
(צילום: מיכה לובטון)
למקום השני והמכובד הגיע ג'וזי זירה, שחשף הצצה לאדם שמאחורי הקעקועים והחזות הפרועה , עם הרגישות והילדות המורכבת. "יש אנשים שאומרים שרגיש זה הגנגסטר החדש, אז כן, זה מי שאני", זירה מספר בהתרגשות.
האמנת שתגיע עד לכאן? "לא האמנתי שאגיע לגמר, אז מקום שני זה סוג של ניצחון בשבילי. חשבתי שעובדים עליי כבר פעם שנייה, אמרתי 'די!'", הוא צוחק.
3 צפייה בגלריה
גמר האח הגדול זהבה בן ג'וזי זירה
גמר האח הגדול זהבה בן ג'וזי זירה
זהבה וג'וזי מתוך גמר "האח הגדול"
(צילום מסך)
מאכזב אותך להיות נגיעה מהמיליון? "אני חושב שכל אחד מאחל לעצמו להגיע למקום הראשון, אבל אני חושב שאנחנו בני אדם ויש בנו המון ענווה, ולהגיע למקום שני זה משהו שמאוד מספק ואני יכול להיות גאה בעצמי".
כשהוא נשאל האם כעת, מכשיצאו מהבית, ישנו סיכוי לרומן בינו לבין קארין, הוא משיב בחיוך שלא ומבטיח שהם רק חברים. ומה בנוגע לחידוש הקשר עם אימו? "ברור", הוא אומר, "אבל בדרך שלי".
באופן לא צפוי, שישיית הגמר של "האח הגדול" גם הכילה שני דיירים מהכניסה השנייה. אלמוג חדד, שהגיעה למקום השישי, אמרה: "זה אפשרי, לא לפחד להיכנס בכניסה שנייה. שברתי סטיגמה ואני חושבת שאם אתה מאמין בעצמך - הכל אפשרי".
ומה את אומרת לכל מי שטוען שהגעת לגמר בגלל הקשר עם יהודה? "הגעתי לגמר בזכות עצמי ועובדה שיהודה לא כאן. החיבור שלי ושל יהודה זה החיבור שלי ושל יהודה, אבל החוויה שלי בבית זאת החוויה שלי".
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
"הגעתי לגמר בזכות עצמי". אלמוג ויהודה מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
אורן אסידו, שנכנס גם הוא בסיבוב השני, סיפר כי האמין שגם לו הייתה הזדמנות אמיתית לקחת את המיליון, והתרגש לגלות כי המסעדה שלו, פופה, שהייתה סגורה בעת כניסתו לתוכנית נפתחה מחדש בזכות ההקלות האחרונות. "אחד הדברים הראשונים שאני רוצה לעשות זה פשוט לקום מחר בבוקר, לנסוע למסעדה שלי ולהתחיל לעבוד". אז איך עבר על הפיינליסטים הלילה הראשון מחוץ לבית האח? משדר מיוחד שישודר הערב (ג') ברשת מלווה אותם בחזרה הביתה.