השחקנית הישראלית שירה האס עדיין מעכלת את המועמדות היוקרתית לפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס האמי על כיכובה בסדרה "המורדת". "אני מוצפת בכל כך הרבה אהבה, הודעות, פניות ופרגון נרגש ב-24 השעות האחרונות", כתבה היום (ד') האס בת ה-25 בחשבון הפייסבוק האישי שלה.
"אני אסירת תודה על התפקיד שזכיתי לגלם, על הזכות לצלול אליו לעומק, ללמוד שפה חדשה, דמות חדשה, עומקים חדשים, פיזיים ונפשיים, ועוד לעשות את זה עם צוות האנשים המסור".
2 צפייה בגלריה
המורדת
המורדת
שירה האס ב"המורדת"
(באדיבות נטפליקס)
האס התייחסה גם לכך שפרט למועמדות שלה, הסדרה מועמדת לשבעה פרסים נוספים, ביניהם פרס הליהוק, עליו מועמדת המלהקת הישראלית אסתר קלינג, שבחנה את האס לתפקיד ממשרדה בתל אביב. צפו בקטע מתוך האודישן:
"אני חשה את האהבה מהארץ, מהבית שלי, מכולכם, ואני כל כך אסירת תודה על זה", הוסיפה האס. אמש היא בילתה במשרדה של הסוכנת שלה, זוהר יעקובסון, משם ניהלה בין היתר שיחות עם הפקת התוכנית וכלי תקשורת זרים בעקבות המועמדות.
גם במשפחתה של האס התרגשו מאוד ממועמדותה, ואחותה דותן בירכה אותה באינסטגרם: "אחותי הקטנה מועמדת לאמי. לא יכולה להכיל את ההתרגשות. שירה, את אחת ויחידה". פרט לפרגון ברשתות החברתיות, האס ביקשה מבני משפחתה שלא להתראיין.
2 צפייה בגלריה
הפוסט של שירה האס
הפוסט של שירה האס
הפוסט של שירה האס
(צילום מסך, פייסבוק)