מיאמי התכבדה השנה לארח את הסופרבול ה-54, ומתוקף היותה העיר המזוהה ביותר עם הקהילה ההיספנית בארצות הברית, זה אך טבעי שג'ניפר לופז ושאקירה הוזמנו להופיע במחצית המשחק מול עשרות אלפי צופים ביציע ועשרות מיליונים בטלוויזיה.
5 צפייה בגלריה
מופע המחצית של הסופרבול
מופע המחצית של הסופרבול
ג'יי לו ושאקירה במופע המחצית של הסופרבול
(Getty Images)
השתיים, שמחשיבות את מיאמי כביתן השני (לא רבים זוכרים שללופז ובעלה לשעבר המוזיקאי, מארק אנתוני, היה נתח בבעלות של קבוצת הפוטבול מיאמי דולפינס שבאיצטדיון הביתי שלה, ההארד רוק סטדיום, נערך הסופרבול), חלקו את הבמה במופע מרהיב שארך כמעט 15 דקות וכלל מוזיקה מקפיצה, להקת רקדניות תזזיתית, תאורה צבעונית והמון סקס באוויר. אומנם לא נרשמה תקלת לבוש כמו ההיא מ-2004 של ג'נט ג'קסון וג'סטין טימברלייק, אולם גם בלי ההתערטלות הלא מכוונת, שתי הזמרות ממילא ניצבו על הבמה בתלבושות חשופות למדי.
צפו: כ-15 דקות סקסיות של כל הלהיטים
5 צפייה בגלריה
מופע המחצית של הסופרבול
מופע המחצית של הסופרבול
שאקירה מבריקה
(Getty Images)
שאקירה פתחה את המופע בתלבושת אדומה מבריקה וקצרצרה ובגיבוי הרקדניות שלצדה פרקה את האנרגיות האדירות שלה עם She Wolf והמשיכה עם הגיטרה שלה לביצוע Empire. משם המשיכה הכוכבת הקולומביאנית במרץ ל-Whenever, Whenever ול-I Like It עם כוכב הרגאטון, באד באני, שהצטרף אליה בספרדית. את המשמרת שלה סיימה שאקירה עם הלהיט הגדול ביותר שלה Hips Don't Lie כאילו לכוון לא רק את האוזניים של הקהל אלא גם את עיניו לקראת כניסתה של ג'יי-לו.
5 צפייה בגלריה
מופע המחצית של הסופרבול
מופע המחצית של הסופרבול
לופז והעמוד
(Getty Images)
5 צפייה בגלריה
מופע המחצית של הסופרבול
מופע המחצית של הסופרבול
מענטזות ומנצנצות
(Getty Images)
ואכן, הזרקור עבר ללופז, עטופה בחליפת עור שחורה וחצאית ורודה ארוכה בעודה נשענת על עמוד מעל חבורה של רקדנים שרירנים. לופז שרק לאחרונה זכתה לשבחים על יכולות המשחק שלה כחשפנית בסרט "נוכלות בלי חשבון", המשיכה בהלך הרוח הזה כשהסירה את החצאית, וחשפה טפחיים והתקדמה למרכז הבמה כשהיא שרה את Jenny From The Block. במהלך הביצוע ל-Ain't It Funny היא נישאה על זרועות הרקדנים, תזכורת למי שהיה בהופעתה בפארק הירקון בקיץ. אחרי ביצוע של Get Right, לופז הסירה עוד שכבה ונותרה בתלבושת כסופה צמודה שלא משאירה יותר מדי מקום לדמיון. כמו בסרט ההוא, היא זינקה שוב אל העמוד והפגינה מיומנויות מרשימות במיוחד לקראת Waiting For Tonight. היא המשיכה להעפיל לשיאים חדשים שהיא עומדת על כתפי שניים מהרקדנים שלה על רקע מופע אור-קולי מלהיב סביב. לילה ששווה לחכות לו, בהחלט.
לופז הצליחה להסדיר את הנשימה מעט בזכות קטע קצר של כוכב רגאטון אחר, ג'יי בלווין, שפתח את המאש-אפ של My Love Don't Cost a Thing ו-Mi Gente. משם נטלה לופז את המושכות שוב עם On The Floor, רק כדי למסור אותן ללא אחרת מאשר בתה הקטנה. בניגוד לאמא ג'ניפר, אם הופיע בתלבושת מלאכית לבנה ובחברת נערות בנות גילה ביצעה את Let's Get Loud כאשר שאקירה על התופים.
ג'יי-לו שבה לעניינים עם תלבושת חדשה כשהיא עטופה במעיל-דגל ענק שבצידו האחד דגל פוארטו-ריקו ובצידו השני דגל ארצות הברית - תוצרת ורסאצ'ה. לרגע זימרה את Born In The USA - גרסת כיסוי לשירו המונומנטלי של ברוס ספרינגסטין - לפני ששבה ל-Let's Get Loud שלה ביחד עם שאקירה. השתיים הפנו את גבן לקהל והלהיבו אותו בעינטוז משותף לפני שחזרו לרפרטואר של שאקירה וביצעו את Waka Waka. הלהיט הזכור כהמנון של גביע העולם בכדורגל מ-2010 נעל את הופעת המחצית של גמר ליגת הפוטבול. בהובלת שאקירה, לופז והרקדנים שאיתן, זה עבד חלק והלהיב את הקהל גם במיאמי. במה שהוכרז כמופע שיכלול הכי הרבה שירים עד היום, לופז ושאקירה הצליחו לדחוס את כל להיטיהן לכ-15 דקות של מופע.
5 צפייה בגלריה
מופע המחצית של הסופרבול
מופע המחצית של הסופרבול
מופע המחצית של הסופרבול
(Getty Images)
מן הראוי לציין שבשנים האחרונות מופע המחצית של הסופרבול גרר לא מעט כותרות ולא בזכות איכותו. אמנים רבים סירבו להופיע במופע המחצית הנחשק והביעו סולידריות עם הקווטרבק קולין קפרניק. בשנה שעברה היו אלה קארדי בי וריהאנה שסירבו ולפני כן ג'יי זי.