בשורות משמחות למעריצי מארוול: אמש (ב') שוחרר טריילר ראשון ואפל במיוחד ל"מורביוס", הסרט החדש מתוך היקום הקולנועי של סוני מארוול, שמגולל את סיפורו של נבל העל הערפדי וייצא לאקרנים בישראל ב-30 ביולי.
את התפקיד הראשי יגלם ג'ארד לטו, הזכור מתפקידו כג'וקר של אולפני די.סי ב"יחידת המתאבדים" והפעם ינסה את מזלו אצל המתחרים. הג'וקר הנוכחי של די.סי, חואקין פיניקס, מצליח במיוחד ואתמול התבשר על מועמדותו לאוסקר בסרט שמוביל את מספר המועמדויות לפרס הנחשק.
מייקל מורביוס, דמות שהופיעה לראשונה בחוברות הקומיקס The Amazing Spider-Man ב-1971, הוא כימאי זוכה פרס נובל שמתמודד עם מחלת דם נדירה. במאבקו להחלים, הוא מחליט לנסות טיפול דם חדשני הכולל דם ערפדים ושוקים חשמליים - ניסוי שנגמר בהפיכתו למעין מפלצת דמוית עטלף.
1 צפייה בגלריה
מתוך הטריילר
מתוך הטריילר
ניסוי שהשתבש. לטו מתוך הטריילר ל"מורביוס"
מעבר לעלילה הקודרת והמסקרנת שמביאה את סיפור המקור של מורביוס, הטריילר החדש מספק הצצה גם לשאר הקאסט שיככב לצד לטו בסרט - ג'ארד האריס ("צ'רנוביל") יגלם את המנטור של הכימאי/ערפד, אדריה ארחונה ("בשורות טובות") היא ארוסתו, מאט סמית ("הכתר") יגלם את חברו הטוב הסובל ממחלת דם זהה וטייריס גיבסון הוא סוכן ה-FBI שינסה לעצור אותו. עוד מופיע בסרט מייקל קיטון, שבשלב זה עוד לא ברור אם ישוב לתפקיד הוולצ'ר, נבל העל מ"ספיידרמן: השיבה הביתה". את הסרט יביים דניאל אספינוזה ("סימן חיים").