תחקיר שפורסם הערב (ד') באתר "פוליטיקלי קוראת" חשף שורה של עדויות של נשים נגד השחקן ארז דריגס ("חזרות"), שמצביעות על התנהלות בעייתית כלפי נשים.
התחקיר התבצע בעקבות סטטוס בפייסבוק שכתבה העיתונאית אופיר סגרסקי לפני כשבועיים, ובו היא טענה כי צפייה בתוכנית "חזרות" מעלה אצלה טריגרים בגלל הודעות בעלות תוכן מיני שדריגס נהג לשלוח לה בעבר, חרף בקשותיה שיפסיק. "קשה לי להפריד בין הדמות לאדם בגלל הודעות סליזיות שדריגס היה שולח לי פעם ללא התחשבות במסר הברור שלי, שזה לא מתאים. מסתבר שעשה את זה להרבה נשים, ובריאיונות הוא אומר שזה לא פלילי, ויש מצב שהוא צודק. הוא אומר גם שזה סתם סליזי ופתטי, אבל לא רק - זה גם פוגעני", כתבה. בעקבות הפוסט הצטברו עדויות של נשים נוספות שתיארו מקרים דומים, ואף שלחו צילומי מסך שמוכיחים את טענותיהן.
1 צפייה בגלריה
ארז דריגס, מתוך "חזרות"
ארז דריגס, מתוך "חזרות"
ארז דריגס, מתוך "חזרות"
(צילום מסך)
"הייתי בת 17, אולי אפילו 16, וזה נמשך שלוש שנים! שלוש שנים של הטרדות והודעות בלי סוף", סיפרה דר (שם בדוי) בכתבה, "תודה לאל שלא הסכמתי להיפגש איתו והיה לי קצת שכל בגיל הזה למרות שהערצתי אותו. לא עניין אותו שאני ילדה, לא רוצה לדעת מה היה קורה אם…". לפי צילומי המסך דריגס נהג לדר לשלוח הודעות בעלות אופי מיני, תחקר אותה על אובדן בתוליה, על הרגלי האוננות שלה ועל הניסיון המיני שלה.
אישה נוספת סיפרה כי פנתה לדריגס באופן מקצועי כשהייתה שחקנית צעירה. דריגס הציע לה שיפגשו ולאחר שסירבה סיפר לה שהוא חרמן וגם שלח תמונה של אזור החלציים שלו (עם בגדים) והחמיא לה על המראה. לדבריה היא ניסתה להפסיק את השיחה ודריגס התנצל ואמר שזה בגלל שהוא חרמן כל הזמן ומאונן.
עדות נוספת היא של נוי (שם בדוי), גם כן מתחום התיאטרון, שדריגס פנה אליה. נוי חשבה שהוא פונה אליה באופן מקצועי אבל למעשה הוא התחיל איתה באגרסיביות. "הוא התחיל לשדר לי שהוא מעוניין בי מהר מאוד, באגרסיביות. ניסיתי לדחות אותו סופר בעדינות כדי שזה לא יפגע בסיכויים שלי להתקבל. כמה חודשים אחרי הגיעה דחייה מהפרוייקט, וכמה ימים אחריה הוא שוב כתב לי, ניסה לראות אם שיניתי את דעתי מהפעם הקודמת". לפי התחקיר נוי השיבה שיש לה חבר ובתגובה דריגס "התחיל לתחקר אותי, וכעס על זה שהחבר שלי צעיר יותר". שנה אחרי נוי עבדה עם דריגס על אותו הפרויקט, ושמה הוסר בקרדטים של כל הפוסטרים של ההצגה.

בתגובה לתחקיר הגיב דריגס: "הפוסט שכתבה אופיר סגרסקי בעקבות הריאיון שלי ב'ידיעות אחרונות', הציף התנהגות שלי, התנהגות שפגעה בה, התנהגות שפגעה גם באחרות. אני מודע לכך, אני מבין זאת היטב ולכן עוד לפני הדברים שהיא כתבה עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות.
חלק מהשינוי הזה היה כתיבת הסדרה 'חזרות', שהציבה בפריים טיים צדדים מביכים ולא ראויים שעליהם אני מצטער ומתבייש. במסגרת השינוי הזה גם חשפתי באותו ריאיון בידיעות את ההודעות, שהפירוט שלהן מובא בחלקו כאן.
התהליך הזה הוא אישי, הוא עדיין לא הסתיים ואני מקווה שאוכל בבוא העת להתנצל בפני אלו שפגעתי בהן, אבל חשוב לי להדגיש שמעולם לא נתתי לשום עניין אישי להשפיע על החלטות מקצועיות. לעולם גם לא אתן ואני דוחה על הסף כל רמיזה שטוענת אחרת".
מתאגיד השידור כאן נמסר בתגובה: "עד לפרסומן, הטענות לא היו מוכרות לאף גורם בתאגיד. כאן מגנים כל התנהגות מטרידה ובלתי הולמת ובמידה וישנן תלונות הן צריכות להיבדק על ידי המשטרה".