החלימה מקורונה בגיל 97: לילי נשר, ניצולת שואה ואימו של הבמאי אבי נשר הצליחה לנצח את נגיף הקורונה, בנה מסר כי מדובר ב"אושר גדול והקלה גדולה".
תום נשר, בתו של הבמאי ושחקנית בעצמה סיפרה ל-ynet: "עוד לא נפגשנו. אנחנו נעשה הערב ארוחה שאני סופר מתרגשת ממנה".
3 צפייה בגלריה
לילי נשר
לילי נשר
לילי נשר
(צילום: מתוך אינסטגרם)
"כשהבנו שהיא חולה - מיד פרצתי בבכי. גם ככה אנחנו במצב רגשי גבולי בשנתיים האחרונות בגלל מותו של ארי (ארי נשר ז"ל, אחיה של תום, נהרג בתאונת פגע וברח בשנת 2018 - ר"ב), הרגשנו שזה עונש נורא ולא ידענו איך לספר לה את זה", אמרה נשר, "גם כשארי נהרג לא ידענו איך לספר, לא רצינו להגיד לה, ובסוף היא הייתה הכי גיבורה וחיזקה אותנו ועכשיו סביב זה - היא יחסית הגיבה ממש בסדר. היו לה כוחות והיא אמרה לי שננצח את זה, אי אפשר לחיות בלי תקווה. בסוף, היא איבדה את כל משפחתה בשואה ועלתה לארץ בגיל 16 לבד. היא האישה הכי חזקה שאני מכירה".
נשר הנכדה סיפרה בחשבון האינסטגרם שלה על החודש הקשה שעברה המשפחה, מאז התגלה הנגיף בגופה של סבתה: "לפני חודש, כשגילינו שסבתא שלי נדבקה, חשכו עינינו". היא שיתפה כי במשך כל תקופת הקורונה הם נשמרו מלבקרה מחשש שתידבק, אולם בסופו של דבר לילי נדבקה בדיור המוגן.
"היא התקשרה אליי על סף דמעות, לא מבינה איך יכול להיות שאלוהים מסדר לה מזל כל כך נורא...היא אמרה לי שהיא מפחדת למות לבד, בבידוד, ושהיא מתפללת ומתחננת בפני אלוהים שיעזור לה הפעם", כתבה תום.
3 צפייה בגלריה
לילי ותום נשר
לילי ותום נשר
לילי ותום נשר
(צילום: מתוך אינסטגרם)
"עבר שבוע מאז הבדיקה הראשונה, ולא הופיעו סימנים. גילינו ששפר עליה מזלה - היא אסימפטומטית...עשינו כל מה שאפשר כדי לשמח אותה כל יום בבידוד - השארנו מחוץ לדלתה מרק בורשט ושניצלים וגם השארנו לה אייפד בעזרתו התקשרנו אליה כמה פעמים ביום בזום וניגנו ושרנו לה שירים ממחזות זמר שהיא אוהבת (בגיל 97 היא כמובן הייתה בשוק שאנחנו יכולים 'לבוא לבקר אותה' דרך המסך).
"ועכשיו, חודש אחרי, היא הבריאה. כנראה בזכות הגנים, או בזכות סוג הנגיף בו היא נדבקה, או בזכות האהבה שלה אלינו ושלנו אליה, ואולי פשוט אלוהים החליט לעזור לה הפעם, כמו שהיא ביקשה.. המקום הראשון אליו היא ביקשה לצאת זה לספרית ומניקוריסטית, שהיא תרגיש שהיא באמת חזרה לחיים".
3 צפייה בגלריה
אבי נשר
אבי נשר
אבי נשר
(צילום: עידו ארז)