אל מול קהל של 1,000 איש שחולק ל-20 קפסולות בפארק הירקון, עידן רייכל עלה אמש (שבת) להופעת סולו עם הפסנתר של שיריו הגדולים ביותר.
"אני מאוד מתרגש להיות פה היום", אמר רייכל לקהל שהגיע לראות אותו. "מאז טקס הדלקת המשואות לא יצא לי לשיר לכל כך הרבה אנשים. תודה לכם שאתם מאפשרים את זה".
1 צפייה בגלריה
עידן רייכל
עידן רייכל
עידן רייכל, אתמול בהופעה בפארק הירקון
(צילום: משי בן עמי)
את ההופעה פתח רייכל עם "מחכה" - הלהיט הגדול שכתב לריטה ב-2008, ומילותיו רלוונטיות היום אולי יותר מאי פעם: "וזה יבוא, אתה הרי יודע", הוא שר לקהל ומחייך בקריצה, "לא הכל יטלטל אותנו / לא הכל יכה / ומה שייפתח לנו / מחכה". את ההופעה המשיך עם השירים "אם תלך", "הנך יפה", "שאריות של החיים" ועוד.

אתמול היה זה גם יום הולדתו ה-43 של רייכל, והקהל לא פספס את ההזדמנות לחגוג לו. לאחר שסיים לשיר את "הנך יפה", הקהל החל לשיר לו "יום הולדת שמח" ורייכל הצטרף לחגיגה ושר איתם.
על פי התכנון המקורי של קבוצת זאפה, שעבדה על הקמת מתחם ההופעות המיוחד בגני יהושע שמותאם לימי קורונה, רייכל אמור היה להיות יריית הפתיחה ל-BACK2LIVE, סדרת הופעות מיוחדת לאורך ספטמבר ואוקטובר.
רייכל יעלה לבמה גם הערב (א'), וביום חמישי הקרוב יופיע שם עידן חביב. בשבוע הבא אמורה להתקיים הופעה של ברי סחרוף, אך אם יהיה סגר כפי שקבינט הקורונה מתכנן - היא תיאלץ להידחות יחד עם יתר ההופעות המתוכננות.