בפעם האחרונה: טריילר ראשון יצא היום (ד') לסרט "לא זמן למות", הסרט ה-25 בסדרת ג'יימס בונד והאחרון של השחקן דניאל קרייג בתפקיד הסוכן.
הסרט יעלה לאקרנים ב-9 באפריל. תחילה היה אמור לביים אותו דני בויל, אבל הוא פרש מהפרויקט בגלל חילוקי דעות יצירתיים. אחרי שעזב, קארי פוקונאגה ("חיות ללא לאום", "מטורף") נבחר לביים את הסרט במקומו. כמו כן, לצוות הכותבים הצטרפה היוצרת פיבי וולר ברידג' ("פליבאג", "להרוג את איב") שהתבקשה לשפר את התסריט ולהוסיף לו טאץ' נשי.
1 צפייה בגלריה
מתוך הטריילר
מתוך הטריילר
ראמי מאלק. נבל הסרט
(צילום מסך)
עלילת הסרט מתחילה בפרישתו של בונד מארגון הביון. בעודו מנסה להתרגל לחופש בג'מייקה, הוא מקבל שיחה שמחזירה אותו למשימה - לתפוס נבל מסתורי שמשתמש בטכנולוגיה חדישה. כפי שכבר נחשף בקיץ, במהלך הסרט תופיע לראשונה סוכנת 007, אבל יש לציין כי לא מדובר בג'יימס בונד החדשה. הסוכנת החדשה (בגילומה של לשאנה לינץ') תופיע בתחילת הסרט, כמי ש"רק" קיבלה את המספר של בונד לאחר פרישתו הזמנית מסוכנות MI6. מלבד קרייג ולינץ', בסרט יככב גם זוכה האוסקר ראמי מאלק בתור הנבל המסתורי. ראלף פיינס יחזור לתפקידו כ-M, וגם כריסטוף וולץ יופיע בדמות הנבל ארנסט סטאברו בלופלד. אנה דה ארמס וג'פרי רייט נמנים גם הם עם צוות השחקנים.
זו תהיה הפעם החמישית של דניאל קרייג בתפקיד, ולפי ההתבטאויות שלו גם האחרונה. קרייג גילם את הדמות לראשונה ב"קזינו רויאל" (2006), ומכל השחקנים שגילמו את המרגל, הוא זה שהחזיק בתפקיד בזמן הרב ביותר. במהלך קידום סרט חדש בכיכובו, "רצח כתוב היטב", אמר במספר הזדמנויות שזו תהיה הופעת הפרידה שלו מבונד. עם זאת, ראוי להזכיר שגם בשנת 2015 אחרי "ספקטר" הוא אמר דברים דומים, אם כי באופן חריף יותר: בתכנית של סטיבן קולבר אמר שהוא מעדיף לכרות את הידיים מאשר לחזור לתפקיד. בסוף הוא חזר כמובן, עם משכורת עתק של 50 מיליון ליש"ט עבור הסרט.