אחרי שנים של שמועות בנוגע למצבו הבריאותי, אוזי אוסבורן חשף הבוקר (ג') בריאיון כי הוא סובל ממחלת הפרקינסון. אוסבורן התראיין לצד אשתו שרון בתוכנית הבוקר Good Morning America וסיפר על המחלה שהתפרצה אצלו לפני כשנה.
"עשיתי את ההופעה האחרונה שלי בפורום ונפלתי בצורה לא טובה. הייתי צריך לעבור ניתוח בצוואר, שפגע בעצבים שלי ואז גם גיליתי שיש לי את המחלה", הוא אמר. אשתו שרון שישבה לצדו הסבירה שאוסבורן סובל מ-PRKN 2, אחת מצורות המחלה. "זה לא גזר דין מוות", היא הוסיפה, "אבל זה כן משפיע על העצבים שלך. זה כאילו שיש לך יום טוב ואז יום טוב ואז יום ממש גרוע".
1 צפייה בגלריה
אוזי ושרון אוסבורן
אוזי ושרון אוסבורן
אוזי ושרון אוסבורן
(צילום מסך, abc news)
"הרגשתי חוסר תחושה ביד בגלל הניתוח והרגליים שלי כל הזמן קרות, והבעיה היא שלא ברור אם זה מהפרקינסון או מהניתוח. הם התעסקו בעצבים כשהם עשו את הניתוח. בחיים לא שמעתי על כאבי עצבים, וזו תחושה מוזרה", חלק בקול רועד ושבור.
למחלה הנפוצה אין טיפול תרופתי ובני הזוג מתכוונים לטוס בחודש אפריל הקרוב למומחה בשוויץ כדי לנסות להשיג תרופה שתקל על המצב הבריאותי. "אנחנו ברי מזל שאנחנו יכולים להרשות את זה לעצמנו", הוסיף אוסבורן.
כאשר נשאל על החשיפה האישית, אוסבורן אמר: "אני לא טוב בלשמור סודות ונגמרו לי התירוצים", זאת בהתייחס לשמועות שרצות סביב מצבו הבריאותי. רק בתחילת החודש נפוצו שמועות שהוא הלך לעולמו ובתו קלי הכחישה אותן.
בחודשים האחרונים אוסבורן מיעט להופיע, אבל בחודש הבא צפוי לצאת לו אלבום סולו חדש אחרי עשר שנים, מתוכו כבר שוחרר שיר עם אלטון ג'ון. כמו כן, במהלך פסטיבל SXSW באוסטין שיתקיים בחודש מרץ הקרוב יוקרן סרט תיעודי על חייו, אותו הוא גם הפיק. אוסבורן התפרסם כסולן להקת בלאק סבאת' בשנות ה-70 והפך לאושיית ריאליטי בתחילת שנות ה-2000 עם תוכנית המציאות "משפחת אוסבורן". לפני כשנתיים הוא הופיע בישראל אחרי היעדרות של שמונה שנים.