בוקר טוב, שקנאים מסוכרים שכמוכם. בהדחה האחרונה, יומיים לפני הגמר, נאלצנו להיפרד מרמי ורד וזה היה אחרון, אחרון האחרונים, כי פרפרים אינם חיים בנווה אילן. העצב שלי על ההדחה הזאת היה אגואיסטי לחלוטין, והוא נמהל בשמחה הבלתי מוסתרת של ורד על כך שהוא סוף סוף מסיר את חליפת המשוגעים ויוצא לעולם בחוץ, אפילו אם זה יומיים לפני הגמר "בהפתעה", שהדיירים יודעים שעומד להיערך ביום שני, ואם הוא יתפוס אותם איפשהו זה לא יהיה במטבח או במקלחת אלא במיטב מחלצותיהם כשהם ארוזים ומוכנים להמראה.
רמי היה דייר מעולה. רבים מתבלבלים וחושבים שדייר מעולה הוא אדם מושלם. זהבה היא אחת מהם. היא יושבת בחדר האח הגדול ומקווה שאנשים ראו בה רק טוב. הרעיון שאדם מושלם הוא אדם קיים ומעניין היא טעות איומה של מלהקים מחד ומלוהקים מאידך. רמי הוא אדם חשוף, אינטליגנט, ייצרי, שיודע לתווך את עצמו החוצה לצופה, ושספורים הרגעים שבהם לקח את עצמו ברצינות תהומית. הוא לא חיפש את המצלמות אבל המצלמות מצאו אותו כי הוא ייצר עניין, גם בשיחות חולין וגם בסוגיות מהותיות.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
זהבה, לעומת זאת, רק נמנעה מעימותים, התיילדה, ביקשה רחמים מבלי לבקש אותם מפורשות, עשתה הכול כדי לא להיכנס לרגעי מחלוקת (המהירות שבה היא קיבלה פטור מהעמדה להדחה הייתה מדהימה). אין לי בעיה איתה כאישיות, יש לי בעיה איתה כצופת ריאליטי. העובדה שהגיעה עד השלב הזה היא מוזרה בעיניי. אם זהבה תזכה זה יהיה יותר גרוע מהזכייה של אסף גורן. רוצים לעזור לזהבה? תפתחו לה הדסטארט, אבל בבקשה, אל תקימו סניף של ביטוח לאומי ב"האח הגדול".
העליצות של רמי ורד, שנייה רק לזו של ליאור כלפון, היא תעודת העניות הנוספת לעונה הזאת. באמת, איזו מין עונה זאת אם כולם כבר כל כך רוצים להימלט משם - כולל חתן בר המצווה המיועד - ומי שרוצה להישאר הם אנשים שמעולם לא רצינו לראות שם מלכתחילה? גמר אולטימטיבי מבית מדרשו של שי חי מעולם לא היה נחוץ יותר. אני רוצה להאמין שאי שם מתקבצים כל פליטי האח שהיו אמורים לשבת בגמר על הספה ועורכים להם אחד כזה, עם כיבודים ובלאק ג'ק ועם נותן חסות אנונימי שמחזיק במותג סושי יוקרתי ומתעקש שהשם שלו לא יופיע בשום מקום.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך, רשת)
שישיית הגמר שלכם, שעושה היסטוריה עם שני דיירים מהכניסה השנייה, היא אלמוג, אורן, זהבה, ג'וזי, תום וקארין. כולם שחקני משנה במקרה הטוב, ששמם יידחק למסך החמישי או השישי ברולר הקרדיטים, או במקרה הפחות טוב הם פאפי, ילד החרדות המועדף של ההפקה, שגם הוא ממלא המקום של יהודה יצחקוב, הפצע הפתוח של העונה. לא יודעת, עוד בשלב משימת בית המשפט ישבתי מול המסך ותהיתי למה אני שוב מאזינה לאנשים שמלכתחילה לא השתוקקתי לשמוע מה יש להם לומר. אילון, רונית, ימית, נועה, בגדדי למען השם! הו גיבס אה פאק? מופע עילג וכל כך דרמטי בעיני עצמו של מי שהגיעו לקושש דקות אחרונות של תהילה. כמו שרשור בלתי נגמר שטוויטר דוחף לך לפיד, למרות שמעולם לא ביקשת לעקוב אחרי אף אחד מהיוזרים שלוקחים בו חלק. הו, האימה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
(באדיבות רשת)
אמש צפינו בדיירים צופים בתעודות הזהות שלהם, כשעוד היינו צעירים ויפים ותמימים וחשבנו שמדובר בעונה. לצפות בשלב הזה בתעודות זהות זה כמו לקרוא את ההורוסקופ שפורסם בשבוע שעבר. מי נארז בעטיפה יפה שאין לה קשר עם המציאות? ומנגד, מי הגשים את ההבטחה והביא את עצמו לבית האח? הפערים בין התעודות לדמויות שזכינו להכיר אומרים הכול על העונה הזאת ועל הפיינליסטים שלה. הגמר בהפתעה כבר ממש כאן, מחר. אל תשאירו שום דבר בבית כדי שלא תצטרכו לחזור אחרי שמכבים את האור, ככה נשאיר את העונה הזאת מאחורינו ונפנה לעתיד, להגשמה שקטה של שאיפותינו האחרות. תהיו חזקים.