יומיים בלבד לאחר שנודע כי שירה האס מועמדת לפרס אמי על תפקידה ב"המורדת", דווח הלילה (ה') שעקב מגיפת הקורונה, הטקס יתקיים השנה באופן וירטואלי. מדובר בחדשות מאכזבות עבור האס הצעירה שלא תזכה לצעוד על השטיח האדום ולהתחכך עם כוכבי הוליווד ואנשים בכירים מהתעשייה.
ההכרזה הגיעה מצד מפיקי הטקס והמנחה שלו ג'ימי קימל, ששלחו מכתב למועמדים החדשים ויידעו אותם כי הטקס, שיתקיים ב-20 בספטמבר, לא ייערך השנה כנהוג בלוס אנג'לס. בנוסף, המועמדים התבקשו להשתתף בטקס מהמקום שבו הם ישהו באותה העת.
1 צפייה בגלריה
המורדת שירה האס
המורדת שירה האס
שירה האס, מתוך "המורדת"
(מתוך: המורדת)
כפי שבטח ניחשתם, אנחנו לא נבקש מכם להגיע לתיאטרון מיקרוסופט בלוס אנג'לס ב-20 בספטמבר", כתבו במכתבם. "השנה, זה עדיין יהיה הערב הכי גדול של תעשיית הטלוויזיה, אבל אנחנו נבוא אליכם!".
"אנחנו מרכיבים צוות מהשורה הראשונה של טכנאים, מפיקים וכותבים שיעמדו צמוד לג'ימי קימל ואליכם ואל צוותכם, כדי לוודא שאנחנו יכולים לצלם אתכם (ועם יקיריכם או עם מי שתבחרו להיות) בביתכם, או בכל מקום שתבחרו להיות בו. נגרום לכם להיראות מדהים - אנחנו חוקרים את הטכנולוגיה הכי חדישה שתאפשר לנו להשתמש במצלמות ובתאורה טובה ואנחנו מצפים בקוצר רוח לעבוד אתכם כדי להפיק את רגעי ה'מסך' הייחודיים שלכם".