מנהלת האמנים נעמי אלשיך הלכה לעולמה והיא בת 60. הלוויתה נערכה היום (ו') בבית העלמין קריית שאול בתל אביב. אלשיך, אשתו לשעבר של הזמר פבלו רוזנברג ואם שניים מילדיו, ניהלה בעבר את רמי קלינשטיין וריטה, וגם את עברי לידר.
2 צפייה בגלריה
נעמי אלשיך
נעמי אלשיך
נעמי אלשיך
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)
רוזנברג נפרד ממנה היום בפוסט שכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "נעמי אהובה שלי. כבר 28 שנים אנחנו הולכים יד ביד ולב אל לב בעולם שלנו. הקמנו את המשפחה שלנו יחד ואחרי שש שנים קיבלנו מתנה גדולה: מיכאל ועמליה המקסימים! גם כשנפרדו דרכינו המשכנו להיות ביחד,יום יום-דקה דקה. לא רק עבור הילדים - אלא עבור עצמנו. האהבה לא פסקה וההבנה והדיאלוג העמוק בינינו היה רק שלנו. משפחת רוזנברג הייתה המשפחה שלך, והיינו גאים בך כבת משפחה. נומצ'ק שלנו.
"ביום שישי האחרון ישבנו במרפסת אצלי ואמרת ששכחת להביא מתוקים לארוחה (כי זה היה התפקיד הקבוע שלך), אבל הרגעתי אותך שהכנתי פלאן עם דולסה דה לצ'ה. כמה ששמחתי שביקשת עוד! שזה היה לך טעים. חשבתי שהערב גם אכין לך קינוח, אבל הגורל קילקל את התוכנית. במקום זה נפרדנו ממך הבוקר. כמה עצוב, כמה קשוח, כמה בלתי נתפס. נוחי על משכבך בשלום. אני כבר כל כך מתגעגע".
2 צפייה בגלריה
"אני כבר כל כך מתגעגע". פבלו רוזנברג
"אני כבר כל כך מתגעגע". פבלו רוזנברג
"אני כבר כל כך מתגעגע". פבלו רוזנברג
(צילום: אלי סגל)
אלשיך נחשבה לדמות חזקה בתעשיית המוזיקה בישראל, אולם עזבה את התחום לפני כמה שנים. לאחרונה חזרה שוב לעולם המוזיקה כשניהלה את הזמר הצעיר גיל ויין.
"היום נפרדנו בצנעה ובשקט ממך, נעמקין אהובה", כתבה בחשבון הפייסבוק שלה הזמרת שרון חזיז, חברתה וגיסתה לשעבר מנישואיה לאחיו של רוזנברג. "נזכרתי אתמול בפגישה הראשונה שלנו בשנת 94', ואיך הפגישה המקרית והקטנה הזאת שינתה לי לגמרי את החיים והפכה אותי מהר לבת משפחתך, לרעיה ואמא. זאת המתנה שלך בחיים שלי. לעולם לא נשכח והכאב בלתי נתפס. מקווה שאת במקום טוב ושלו עכשיו. נשמור לעד על אהובייך".