נאיה ריברה, השחקנית בת ה-33 שהתפרסמה בסדרה "גלי", עדיין מוגדרת כנעדרת. כעת, סרטון ממצלמת אבטחה שפירסמה הלילה (ו') משטרת קליפורניה, חושף את הרגעים האחרונים לפני היעלמותה. הרשויות סבורות כי ריברה מתה, ובשלב זה נערכים חיפושים קדחתניים אחר גופתה.
בסרטון ריברה נראית כאשר היא מגיעה לאגם פירו, שם נעלמו עקבותיה, בג'יפ שחור. לאחר מכן היא נראית מוציאה את בנה מהכסא האחורי, והולכת איתו לכיוון המזח.
על פי הדיווחים, ריברה שכרה סירה ביום רביעי בשעה אחת בצהריים (שעון קליפורניה), וכשלוש שעות לאחר מכן מצא עובד של חברת השכרת הסירות את בנה בן הארבע, ג'וזי, ישן לבדו בכלי השיט. הילד, שנמצא בריא, סיפר לרשויות כי הוא ואימו יצאו לשחות, אך היא מעולם לא חזרה לסירה. עוד נאמר כי ריברה לא עטתה חגורת הצלה, ואילו הילד כן. במקביל, הרכב שבו נהגה ריברה נמצאה בחניון בקרבת מקום, כשבפנים מונח התיק שלה. כמה שעות לפני המקרה, השחקנית פרסמה בעמוד הטוויטר שלה תמונה עם ג'וזי, לצד הכיתוב "רק שנינו".
3 צפייה בגלריה
נאיה ריברה ובנה במצלמת האבטחה
נאיה ריברה ובנה במצלמת האבטחה
נאיה ריברה ובנה במצלמת האבטחה
(צילום מסך)
החיפושים נערכו עד שעות הלילה הקטנות באזור האגם בעזרת הליקופטרים, מל"טים וצוות צוללנים, וחודשו בשעות הבוקר. בטרם פורסם שמה של ריברה, עמוד הטוויטר של השריף במחוז הודיע כי נערכים חיפושים באגם אחר טובע. בריאיון לרשת KNBC מסרו הרשויות כי להערכתן השחקנית טבעה למוות.
3 צפייה בגלריה
נאיה ריברה
נאיה ריברה
החיפושים נמשכים. נאיה ריברה
(צילום: AP)
ריברה התפרסמה כשגילמה את דמותה של המעודדת סנטנה לופז בסדרה הפופולרית של ריאן מרפי, "גלי". בדצמבר 2017 התגרשה מבעלה, השחקן ריאן דורסי, זמן קצר לאחר שנעצרה בגין הכאתו במהלך טיול עם בנם, ג'וזי. מאז נעלמו עקבותיה, כוכבים רבים התייחסו למקרה המצער ברשתות החברתיות. דמי לובאטו, ששיחקה לצד ריברה בארבעה פרקים ב"גלי" פרסמה תמונה עם נר באינסטגרם שלה וביקשה מהמעריצים להתפלל לשלומה. גם התר מוריס, ששיחקה לצדה ב"גלי" כתבה: "אנחנו זקוקים לכל התפילות שאפשר כדי להחזיר את נאיה אלינו הביתה".
3 צפייה בגלריה
נאיה ריברה עם בנה
נאיה ריברה עם בנה
נמצא לבד בסירה. נאיה ריברה עם בנה, ג'וזי
(צילום: Gregg DeGuire/GettyimagesIL)