בשיתוף באמבל
שנת 2020 הייתה מורכבת לכולם; לאוכלוסיות בסיכון, להורים, לבעלי העסקים וגם ל...רווקים. על פי הערכות יש כיום בישראל 1.5 מיליון רווקים ורווקות, שעבורם משמעות הסגר היא להיות לבד. תל אביב השוקקת, מלאת אדי האלכוהול ומקומות הבילוי יצאה לשנת שבתון ואותם החליפו ארבע קירות הדירה וספסלי הרחוב. בתקופה כזאת במיוחד, למצוא מערכת יחסים רומנטית יכולה מחד לשנות מציאות, ומאידך מציבה אתגרים לא פשוטים.
כדי בכל זאת לסיים את השנה הזו עם חיוך, ynet ואפליקצית ההיכרויות באמבל מזמינים אתכם לצפות במופע סילבסטר אינדי של כמה מהנשים החזקות של עולם המוזיקה בישראל: יסמין מועלם, אסתר רדא וג׳יין בורדו.
למה דווקא יסמין מועלם, ג׳יין בורדו ואסתר רדא? "כולן נשים חזקות שאנחנו מעריצות", אומרים בצוות באמבל בישראל. "יסמין היא אש תל אביבית ששרה בראפ ווקלי על בחירות לא מתפשרות, ג׳יין בורדו, שאיך אפשר שלא להתאהב בדורון כשמקשיבים לה, ואסתר רדא, שהיא פורצת דרך במוזיקה הישראלית".
2 צפייה בגלריה
אסתר רדא ג'יין בורדו יסמין מועלם
אסתר רדא ג'יין בורדו יסמין מועלם
אסתר רדא
(צילום: יואל לוי)
2 צפייה בגלריה
אסתר רדא ג'יין בורדו יסמין מועלם
אסתר רדא ג'יין בורדו יסמין מועלם
יסמין מועלם
(צילום: יואל לוי)
בין ההופעות, הזמרות משתפות בשיחה על נקודת מבטן על מערכות יחסים בריאות והעצמה נשית. אסתר רדא נשאלה איך היא מגדירה מערכת יחסים בריאה? "קודם כל חברות טובה, חברות ואהבה. חשוב לתכנן מי השותף שלך לדרך, שעושה לך טוב, שעוזר לך ושתהיו שווים. אצלנו זה מרגיש נכון, זה מרגיש נוח, אפשר לנוח כי מצאנו".
Happy New Year
בשיתוף באמבל
פורסם לראשונה: 10:50, 31.12.20