קני רוג'רס, זמר הקאנטרי זוכה הגראמי, הלך לעולמו אמש (ו') בגיל 81 בביתו שבג'ורג'יה, כך נודע הבוקר (שבת) בהצהרה שפורסמה מטעם משפחתו.
בפוסט שעלה בעמוד הטוויטר שלו, נכתב כי רוג'רס "הלך לעולמו בנסיבות טבעיות בביתו, כשהוא מוקף בבני משפחתו". בשל התפשטות נגיף הקורונה, משפחתו תערוך טקס לוויה אינטימי וקצר, ובמועד מאוחר יותר תערוך גם טקס פתוח לציבור הרחוב.
2 צפייה בגלריה
קני רוג'רס
קני רוג'רס
קני רוג'רס
(.)
רוג'רס החל את סיבוב הופעות הפרידה שלו בשנת 2015, אך באפריל 2018 הודיע על ביטול ההופעות הנותרות בשל "אתגרים בריאותיים" שלא פירט. "לא רציתי שייקח לי נצח לפרוש", אמר אז בהצהרה שפירסם. "נהניתי לחלוטין מההזדמנות הזו להיפרד מהמעריצים במהלך השנתיים האחרונות בסיבוב ההופעות. לעולם לא אוכל להודות להם כראוי על העידוד והתמיכה שהם נתנו לי במהלך הקריירה שלי ועל האושר שחוויתי כתוצאה מכך".
רוג'רס, שנולד ב-1938 ביוסטון, טקסס, החל את הקריירה שלו ב-1956, כשהיה בן 17 בלבד וניגן בלהקת דו-וופ מקומית, אך ההצלחה שהפכה אותו לכוכב גדול הגיעה רק לאחר שני עשורים, כשהוציא בשנת 1977 את הסינגל "לוסיל" שכבש את מצעדי הקאנטרי והפופ של ארצות הברית. באותה שנה הוא גם זכה בזכותו בפרס הגראמי הראשון שלו.
במהלך הקריירה הארוכה שלו, רוג'רס זכה בשני פרסי גראמי נוספים - על הסינגל המצליח The Gambler משנת 1978 והדואט עם רוני מילסאפ מ-1988 - Make No Mistake, She's Mine. עם זאת, הדואט המזוהה ביותר עמו הוא ללא ספק Islands in the Stream, שהוציא עם דולי פרטון ב-1983. בהמשך זכה רוג'רס גם בשישה פרסי פרסי איגוד מוזיקת הקאנטרי, וב-2013 הוא נכנס להיכל התהילה של מוזיקת הקאנטרי וזכה בפרס מפעל חיים מאיגוד מוזיקת הקאנטרי.
2 צפייה בגלריה
קני רוג'רס ואשתו השלישית מרגו אנדרסון
קני רוג'רס ואשתו השלישית מרגו אנדרסון
קני רוג'רס ואשתו השלישית מרגו אנדרסון
לצד המוזיקה, רוג'רס פיתח גם קריירה כשחקן. בשנת 1982 הוא גילם נהג מירוצים בסרט המצליח Six Pack, ובהמשך כיכב גם בסדרת סרטי טלוויזיה הפופולארית שהתבססה על להיטו, The Gambler. מאז תחילת המילניום, הזמר סיפק גם הופעות אורח בקומדיות "רינו 911" ו"איך פגשתי את אמא".
רוג'רס הותיר אחריו אישה, וונדה מילר, וחמישה ילדים.