אחרי שיצא במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במחאת העצמאים הגדולה בשבת ועורר סערה, המוזיקאי אסף אמדורסקי פרסם היום (ב') פוסט חריף ובו הוא קורא לציבור להגיע להפגנה מחר, יום נפילת הבסטיליה, ברחוב עזה בירושלים. "מפילים את הבסטיליה, תביאו שכפ"צים כי הכלבלב לבטחון פנים כבר הזמין את היס״מ ואולי גם את מג"ב...ככה זה בדיקטטורות, מפעילים את שירותי הביטחון נגד העם..."
2 צפייה בגלריה
אסף אמדורסקי
אסף אמדורסקי
אסף אמדורסקי
(צילום: בן פלחוב)
"כל מי שיש לו אפשרות להשיג לפיד בוער (תנועות הנוער למשל, שנסגרו אף הן על ידי הנוכל בעל הבלורית עם התו הסגול) או סתם סיר או צופר מוזמן לסור לבלפור להשמיע את מחאתו בצורה ברורה וישירה! עד כאן למי שכבר הבין מי לטובתנו ומי סתם גזלן חסר מצפון", כתב אמדורסקי בפוסט ארוך ושיתף ידיעה של ynet על מפגינים שנפצעו בפינוי מאהל המחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים אמש.
"ולארבעת הבוטים של המושחת, אסביר את עצמי ואומר מדוע מדובר בנוכל: נבחר ציבור שמשתמש בזכר השואה למטרות פוליטיות ובה בעת מצביע נגד קצבאות לניצולי שואה - הוא נוכל! נבחר ציבור שמעלה לעצמו את המשכורת ומסדר לעצמו הטבות מס אדירות בזמן שהוא מטיל סגר על המשק ומדרדר מיליון וחצי לקו העוני - הוא נוכל! נבחר ציבור שמצביע נגד קיצבאות נכים, מעכב פיצויים לתושבי עוטף עזה, מעכב סיוע (שאושר מזמן) למלחמה באלימות נגד נשים, מצביע נגד נכי צה"ל והלומי קרב - הוא נוכל מסוכן! נבחר ציבור שמקדם את שוד הגז-נוכל!".
2 צפייה בגלריה
הפוסט של אסף אמדורסקי
הפוסט של אסף אמדורסקי
הפוסט של אסף אמדורסקי
במוצא שבת, כאמור, אמדורסקי השתתף במחאת העצמאים הגדולה בכיכר רבין בתל אביב, הוא התראיין לחדשות רשת ויצא במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "אני כועס. יש פה נאשם בפלילים שיושב כראש הממשלה והוא חטף את המדינה שלנו. הוא מ***ן את המוח בשקרים ולאנשים נמאס מהם", אמר בריאיון וקרא לשלוח את ראש הממשלה לכלא או לבית משוגעים.