במשך שנים השתהו אולפני מארוול עם סרט שיוקדש כולו ל"אלמנה השחורה", ובעוד ששאר חברי הנוקמים זכו לסרטים משלהם, היא נשארה מאחור. גם גיבורות העל "המתחרות" שלה עקפו אותה, בראשן "וונדר וומן" השייכת ל-D.C, אבל גם קפטן מארוול, שלכאורה גנבה ממנה את הבכורה הנשית ביקום הקולנועי של מארוול. אז אמנם זה לקח זמן (ויש שיגידו שבעקבות האירועים של "הנוקמים: סוף המשחק", יותר מדי זמן), אבל המתנקשת הרוסייה נטשה רומאנובה תגיע למסך הגדול בקיץ הקרוב.
סקרלט ג'והנסון כמובן תככב בתפקיד הראשי. לצידה אפשר למצוא גם את דיוויד הארבור בתור הגרסה הרוסית של מה שאמור להיות קפטן אמריקה, פלורנס פיו בתור אחותה ו-וויליאם הארט בתור הנבל. הסרט יתרחש בעבר, אבל לא הרחוק מדי - ועלילתו תיקח חלק בפרק הזמן שבין "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים ל"נוקמים: מלחמת האינסוף". איירון מן, אותו מגלם רוברט דאוני ג'וניור, גם כן יופיע בסרט. לפי הטריילר הראשון שיצא היום (ג') לאקרנים, האלמנה השחורה תחזור לרוסיה כדי לטפל בעניין לא סגור.

1 צפייה בגלריה
האלמנה השחורה
האלמנה השחורה
חוזרת למולדת. מתוך הטריילר
(צילום מסך)
כמו שאר סרטי גיבורות העל בשנים האחרונות, גם על בימוי "האלמנה השחורה" אמונה במאית - קייט שורטלנד, שסרטה "לורה" מ-2012 זכה לשבחים וביקורות מצוינות. הסרט יעלה ב-1 במאי 2020 והוא יהיה הסרט הראשון בשלב הרביעי של מארוול שנחתם עם "ספיידרמן: הרחק מהבית" מלפני שנה.